Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Ik stink misschien ja, maar alleszins niet zo erg als jij
- Aan alle haters en praters aan iedereen die dacht dat ik het niet kon... jullie hadden gelijk
- Men zou eigenlijk degenen die het woord 'sensibiliseren' overmatig gebruiken, eens moeten sensibiliseren om daar grotverdomme eens mee op te houden
- “Ik moet al lachen om wat hij aan had”, aldus de man in het Superman shirt.
- Gij gelooft toch ook niet dat vlinders hooi eten e!
- de loodgieter staat het water aan de lippen
- Da´ s net zoals bij afwasmiddelen.
- hoge bomen vangen geen vis
- er is een tijd van komen en van slaan
- Se acerca el fin de semana! ¿Miedo? quién dijo miedo! podemos con todat
- De beste stuurlui staan aan lager wal
- wie aan de weg timmert heeft veel spijkers nodig
- Wandelen met je hond? Ruim op zijn of haar stront!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

