Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- I Hate Music, Especially When It´s Played ~ Jimmy Durante
- <Goeb_TROG> da gaat hier nu eens ALTIJD over tetten of stront
- Ik rook een sigaret, was de open haard
- Hallo ik gezoek graties kapot fiest ik hept de onterdel nodıng......
- wir haben es nicht gewusst!!!
- Er is een voor en naaaa, in Appelscha, dus zeg allemaal maar jaaaa, het is nooit saai in Appelschaaaaaa
- jeh joa!
- loopt uw neus en rieken je voeten ben je verkeerd gebouwd
- SKEMBOEROEB SHEB KHAZEM CHIMENEI SMERHODNIWOA!
- Ik ben nu met pensioen, en ze kunnen me allemaal de bout hachelen.
- schijten als een olifant met diarree
- Wat krijg je als een thuisverpleegster haar onderbroek een maand lang aanhoudt? Een rood-wit-geel ✚
- daar sta je dan met je bananen in je buidelzak
- I have more trust in a dead fkn gnu than i have in stinking evil lying wankstain cnt johnson
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Nieuwe gezegdes
Vragenlijstjes
8 - Tja!
Spelen met taal
17 - Franse getallen
18 - Bad Word Signs
20 - Dubbelzinnig
Irritant zijn
Raadsels en spelletjes
30 - Een bizar spel!
31 - De verdwenen dollar
33 - Intelligentietestje
37 - Psychologische test
38 - Breintestje
39 - Leestestje
41 - De man met de rugzak
Man vs. vrouw
46 - Love vs. Marriage
49 - Mannen zijn als...
50 - Vriendschap...
53 - Rukkers!
Echt echt gebeurd
59 - Exam answers
66 - They are among us!
Onnuttige info
69 - Wist je, dat...
70 - Ouder worden...
Parodiën
72 - Hash en Wietje
Vreemde brieven
76 - Lieve zoon...
77 - Geachte minister
78 - Nieuw project
83 - Roken...
84 - Salarisverhoging
Varia
85 - 't Is weer weekend!
86 - S.L.A.I.A.
87 - Viagra-hits
91 - Dierenplezier
92 - One-liners
94 - Woeptiedoe!!
97 - Biertips
98 - Filetips
99 - WC-grafitti
101 - Wat is 100%?
102 - verbazend, eigenlijk!
103 - Ober!
Recepten
104 - Bammeke Pindakaas
105 - Instant Chocolademelk
109 - Pettensoep
111 - Restjesdag
112 - Herfstprakje
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
