Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- They're Coming To A Rock And Roll Concert And Watching Television That Says It All ~ Larry Mullen
- wat zit bij een vrouw van 25 onder de borsten en bij een van 65 ertussen? De navel.
- ich stehe auf dem Schlauch
- Als Adam & Eva GESCHAPEN werden, waarom worden ze dan altijd afgebeeld met een NAVEL?
- als moeder piept is vader thuis
- ik euuhhh... ik heb een mooie dochter. Ojaaaaa...
- Dagelijks iedereen tegen hun geweten willen schoppen want vlees is moord en uit den boze. Lang leve Veggie. Lang leve Tofu! En nu iedereen fijn offerfeest wensen? Beetje hypocriet vindt u niet?
- Weet je wat!? Je hoéft haar niet eens graag te zien. Zij heeft namelijk ook een ongelooflijke kakhekel aan jou.
- Ja, en om de vier dagen wordt er dan nagegaan of iemands ondergoed ververst moet worden
- Did someone just say 'Barbra Streisand' ????
- LADOSTA NDUBNDA OFLERTS!!
- Bєv єstíg uw A drєs vσσr uw Vє rzσnd єn Bє stєll íng
- al is de porsche nog zo snel, roadrunner achterhaalt hem wel , miepmiep
- Dit wordt het mooiste stadion in België, misschien zelfs in Europa” - en dan komt Cercle een stok in de wielen steken. Hahaha!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Mannen zijn als...
* Men are like... place mats. They only show up when there's food on the table.
* Men are like... mascara. They usually run at the first sign of emotion.
* Men are like... bike helmets. Handy in an emergency, but otherwise they just look silly.
* Men are like... government bonds. They take so long to mature.
* Men are like... parking spots. All the good ones are taken.
* Men are like... copiers. You need them for reproduction, but that's about it.
* Men are like... lava lamps. Fun to look at, but not all that
bright.
* Men are like... bank accounts. Without a lot of money, they don't generate much interest.
* Men are like... high heels. They're easy to walk on once you get the hang of it.
* Men are like... miniskirts. If you're not careful, they'll creep up your legs.
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
