Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- That guy's mom using her tablet to take a picture of another screen is such an old person thing and I love how wholesome it was.
- In een groot, sierlijk, met goudkleurig vilt bekleed rood-op-snee boek stond netjes vermeld wie er zoal over de vloer kwam. Én over de matras! Hihihihihihi!!!
- Union heeft schaapjes op het droge tegen mak Essevee - Unie has sheep on it dry against tame essecattle
- Nein Borsti!!! Wie oft soll ich dir das noch sagen? Du bist keine Steckdose!!!
- Iedereen kan miljonair worden. Als je maar genoeg geld hebt!
- Gunther scheet 'ns
- Wat heeft Teletet een lelijke layout gekregen zeg
- Amerikaanse vrouwdozen
- ik euuhhh... ik heb een mooie dochter. Ojaaaaa...
- Hlp! r schlt its mt mijn totsnbord!
- Het moet niet maar het is wel verplicht
- Uitreiken naar wat voor je ligt wordt gemakkelijker als je loslaat wat achter je ligt.
- Je bent nooit volledig waardeloos, je kan nog altijd gebruikt worden als slecht voorbeeld...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
De verdwenen dollar
3 Mannen gaan overnachten in een hotel.
Ze nemen een kamer, die $30 kost.
Ze betalen elk 10 dollar.
Wanneer ze in hun kamer zitten komt de hoteleigenaar er achter
dat de kamer eigenlijk maar $25 kost.
Hij stuurt een van zijn bedienden naar de kamer met 5 dollar.
Deze weet niet hoe dat te delen in 3, dus zegt hij dat de kamer 27 dollar kost.
Hij geeft de drie mannen elk 1 dollar terug en stopt de overgebleven 2 dollar in zijn zak.
De drie mannen hebben dus elk 9 dollar betaald, wat een totaal van $27 oplevert.
Tel daar de 2 dollar bij die de bediende in zijn zak heeft gestoken en je komt op $29.....
WAAR IS DE OVERGEBLEVEN DOLLAR ?????????
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
