Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- It was a very formative time for me when I was getting into music It was the year of the concept album and there were so many fantastic singles ~ Paul Weller
- Terwijl de hormonale rust langzaam was weergekeerd deden bepaalde aanwezigen toch hun uiterste best om de chaos - middels vreemde rituelen - nieuw leven in te blazen.
- Marketing with video is emerging as among the most popular tools used by organizations to boost revenue and earnings. This article contains a huge amo
- verschwende deine Zeit auf nützliche Weise
- Komt door die directiestoornissen dat je bedrijf zo spaak loopt
- Heej Brihang er staat een paard in de gang, heej ja heej ja hoow
- de tandarts trekt het niet meer aan
- We don't need no masturbation .
- Moestaffa Kuitenbuik, afterparty-dj voor ultrareligieuze agnosten en boutenkouwer, verft zijn onderbroeken fluorgeel. Om ze easy terug te vinden
- Absence of evidence IS evidence of absence
- Struikel niet over wat achter je ligt.
- An interesting dialogue is worth comment. I feel that you must write more on this topic, it won't be a taboo subject but typically people are not sufficient to speak on such topics. To the next. Cheer
- Na veel vijgen en zessen...
- lamalord: veldman hoopt dat de supps van RSCA vuurwerk gaan gooien zodat het geen 0-7 toestand wordt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Het torentje in de woestijn
In het midden van een grote woestijn staat er een torentje.\r\n
\r\nDit torentje is 4 meter hoog, en er is enkel een klein deurtje onderaan.\r\n
\r\n\r\n
\r\nIn deze toren, vlak onder het dak, heeft zich een man opgehangen aan een balk.\r\n
\r\n\r\n
\r\nEr is GEEN trap.\r\n
\r\nEr is GEEN ladder.\r\n
\r\nEr is GEEN verdieping.\r\n
\r\nEr is NIETS waar men aan naar boven kan klimmen.\r\n
\r\nDe toren is 2 meter breed.\r\n
\r\n\r\n
\r\nHet touw waar de man aan hangt is slechts 1 meter lang.\r\n
\r\nBuiten het torentje staat een witte vrachtwagen.\r\n
\r\n\r\n
\r\nHoe is die man aan die balk gekomen ?
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
