Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- Marilyn Manson has a woman´s name and wears makeup. How original. ~ Alice Cooper
- vroeger bracht je bloemen...... mééééééé voor mij mééééééééé!!
- Jekid Anerjerv, groothandelaar in andijvie en skipakken, legt u gráág de betekenis van moeilijke woorden uit
- mijn pietje gaat niet vliegen, zit met 2 eieren
- subtly evoking rigorous ideology on underwhelmed stars, lecturing yearningly.
- Waarom baal jij niet? Ik kannibaal
- Als je wacht totdat je alles voor iedereen kan doen, in plaats van iéts voor iemand, ga je uiteindelijk helemaal niks gedaan hebben
- RSCL = Racing Speelt Champions League
- toch nog altijd beter drinken om te vergeten, dan vergeten om te drinken
- As ‘cool’ as it is to imagine that the ants have some level of sentience that will allow for altruistic behavior, it’s just not possible.
- This chap's voice is so enchanting, I'd gladly listen to him narrate a 4-hour hemorrhoid cream commercial.
- CS Condition Zero - How come no one never uninstalls Counter Strike GO is the most popular and most played multiplayer FPS till now. The game is
- niet goed geld kwijt
- Bepaalde mensen en wolken kunt ge met elkaar vergelijken, op ne keer trekken ze weg en wordt het toch nog een stralende dag
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Het torentje in de woestijn
In het midden van een grote woestijn staat er een torentje.\r\n
\r\nDit torentje is 4 meter hoog, en er is enkel een klein deurtje onderaan.\r\n
\r\n\r\n
\r\nIn deze toren, vlak onder het dak, heeft zich een man opgehangen aan een balk.\r\n
\r\n\r\n
\r\nEr is GEEN trap.\r\n
\r\nEr is GEEN ladder.\r\n
\r\nEr is GEEN verdieping.\r\n
\r\nEr is NIETS waar men aan naar boven kan klimmen.\r\n
\r\nDe toren is 2 meter breed.\r\n
\r\n\r\n
\r\nHet touw waar de man aan hangt is slechts 1 meter lang.\r\n
\r\nBuiten het torentje staat een witte vrachtwagen.\r\n
\r\n\r\n
\r\nHoe is die man aan die balk gekomen ?
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
