Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- I have been happier in the past week than I ever imagined possible and it doesn't have a damn thing to do with the money. You're the real prize. The lottery was just a bonus ~ Jeff Porcaro
- Hé kijk allemaal ik beeld een kut uit!! *Hoemmmmmmmmmmmmmmmmm*
- De docu over de scheiding van de siamese tweeling wordt - conform het onderwerp - in twee delen uitgezonden
- Er is een nieuwe, bewoonbare planeet ontdekt. Ignorantici zijn al volop aan 't speculeren of dat ding een schijf of een bol is
- OOoh watchie watch!
- Ik doe aan 'intermittent farting'. Soms laat ik periodes lang geen scheten en andere periodes net heel veel.
- Helyes is Hongaars en het betekent "Juist". Hell yes!
- Zijn familie verhuisde van Middlesbrough naar Antwerpen en zijn moeder was Chinees in België toen hij drie jaar oud was
- Als ik soep met lettertjes eet dan is de stront die ik daarna uitschijt nog zinniger dan jouw argumenten
- Binnen het kader van digitaal welzijn, heb ik de meldingen van de app Digitaal Welzijn uitgeschakeld.
- een uiltje opknappen
- Het is geen penalty, omdat somiggen sowieso neit kunnen schrijven.
- Als ik een glas bier drink, word ik een ander mens, en die ander heeft altijd geweldige dorst
- geld moet rollen, vooral in mijn richting
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Leestestje
Lees onderstaande:
DEPENISVANJEZUS
Kijk nu onderaan
v
1. Als je leest \'de penis van Jezus\', dan ben je bij de grote groep van mensen die om de 3 seconden aan seks denkt.
2. Indien je gelezen had \'de pen is van je zus\', behoor je tot de groep die niet voortdurend aan seks denkt.
3. Als je leest \'de penis van je zus\', dan ben je pas echt pervers.
4. Als je leest \'de pen is van Jezus\' dan ben je een hopeloos geval en klaar voor het klooster.
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
