Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is the wine that fills the cup of silence ~ Robert Fripp
- If you can't laugh at yourself, or your Church, you have no authority to laugh at anyone else.
- niets slaapt zo zalig als een vers gelegd bed!
- Hij hit zien vod tow gepitst
- mag geen foto plaatsen met eitjes erin anders gewijgerd
- We zijn er voor JOU!
- Iemand een duwtje van de brug geven
- men meester heefd gezegt dat men spelling slegt is en dat ik teveel foutje's maak
- karlenklatt, horlenblatt, smeckerei!!!!
- Heej Rozet heb jij nog koffie gezet? Heej ja heej ja hoow
- zuid amerikaanse vrouwen hebben vanaf hun 40ste meer kans op struikelpartijen als gevolg van hangborsten
- I was there when this didn’t happen
- alleSINDS.... sukkels, het is ALLESZINS
- fucking kutregen bol het af!!!!!!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Breintestje
Deze mail heeft te maken met koppelingen die het brein legt. Echt even doen.
Dit is echt heel bizar!!
Heb je je nog nooit afgevraagd of je brein normaal werkt of dat het een beetje anders is?
Goed, voer deze oefening ernstig uit (het duurt maar 1 minuutje) en ontdek het antwoord!
Volg de instructies en antwoord op de vragen, één na één, en zo snel mogelijk. Dus: er wordt een sommetje gevraagd, jij rekent het antwoord uit, dat laat je voor wat het is, en je scrollt door naar het volgende sommetje.
Scroll níet verder voor je het antwoord hebt. Je zult versteld staan van het resultaat! En nu, dalen (maar niet te snel, je zou iets kunnen missen)
We beginnen !
Hoeveel is
15+6
3+56
89+2
12+53
75+26
25+52
63+32
Ach ja, het zijn maar sommetjes, maar dit is echt de oefening
Nog even doorbijten!
123+5
SNEL ! ZEG HARDOP EEN GEREEDSCHAP EN EEN KLEUR !
Nu verder zakken.
Nog zakken.
En nog zakken...
Je dacht aan een rode hamer, nietwaar?
Indien dit niet het geval is behoor je tot de 2 % van de mensen wiens brein soms andere koppelingen legt.
98% van de mensen antwoordt “Rode Hamer” als ze deze oefening eerlijk) uitvoeren.
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
