Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- Een uur langer licht... 't Worden weer moeilijke tijden voor Vangheluwe.
- Tja rivieren pindakaas picasso en haardvuur en gewoon zo ja bij linda, ook exotisch en dus een toffe stoof de rest autistisch linda is sexy
- Ik ga akkoord met de actie- en abonnementsvoorwaarden1 [1]
- De voetballer replikeerde: Goh... Alhoewel we in de hoek zitten waar de klappen vallen vind ik dat we überhaupt goed bezig zijn. We gaan er elke weer voor, geven er telkens weer een lap op en ik pik ook regelmatig mijn goaltje mee. Iedere match is een uitdaging, elke week opnieuw! Ik heb zoiets van: "Misschien moeten we onszelf op de één of andere manier eens opnieuw uitvinden?" Of we komen voor een voldongen feit te staan, met alle gevolgen vandien! Weet je wat het is...? Naar volgend seizoen toe moeten we de knop omdraaien
- Zijn er nog konijnen uitgekomen?
- In een hok zitten kippen en konijnen. Samen hebben de dieren 35 koppen en 94 poten. Hoeveel konijnen en hoeveel kippen zitten er in het hok?
- honden zijn rood, ratten zijn paars, antwerp is het hart, beerschot de aars
- een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij
- Wil je een Oekraïens meisje daten? Klik hier om uit te schrijven.
- Stolen!
- het beste paard laat wel eens iets vallen
- Vind je het raar als ik mijn autobanden oppomp met een fietspomp tot 9 bar celsius?
- Afbeeldingen kunnen aarsrechtelijk beschamend zijn. Meer informatie
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Een eigenaardig misverstand
Een eigenaardig misverstand is mij een tijdje terug overkomen.
Zoals bekend, was ik sinds enkele maanden verloofd, met een schat van een meisje.
De verloving is echter uitgeraakt, door een eigenaardig misverstand.
Je moet weten, dat ik mijn meisje een paar handschoenen voor haar verjaardag wilde geven.
Daar mijn zusje boodschappen ging doen, vroeg ik haar, of ze de handschoenen mee wilde brengen.
Het toeval wilt, dat ze in diezelfde winkel een paar broekjes voor haarzelf kocht.
De winkeljuffrouw beging echter de stommiteit, de inhoud van de pakjes te verwisselen, zodat mijn meisje ipv. de handschoenen de broekjes kreeg.
Dat was op zich niet zo erg, maar het briefje dat ik erbij had gedaan, deed de deur dicht.
Ik had nl. het volgende geschreven:
Mijn lieveling,
Hierbij stuur ik je een verjaardagscadeautje.
Ik heb ze maar een beetje klein gekocht, want er hoeven toch geen grote handen in.
Bovendien heeft de winkeljuffrouw ze in mijn bijzijn gepast.
Toen kon ik meteen zien, hoe elegant ze stonden.
De winkeljuffrouw raadde mij aan, om die met drukknoopjes te kopen, daar ze zeer vaak aan en uit moeten.
Was ik nu maar de enige, die eraan mocht komen.
Maar ja, natuurlijk zullen er honderden handen naar grijpen en wie weet, wat voor vuile handen daar bij zullen zijn!
Ik heb daarom maar grijze genomen, die worden niet zo snel vuil.
Je moet trouwens oppassen dat ze niet nat worden, want dat geeft enorme vlekken.
Ook is het raadzaam, om ze af en toe wat in te poederen, dan glijden je vingers er makkelijker in.
Nou schat, ik hoop, dat ik spoedig in de gelegenheid zal zijn, om te zien hoe ze staan.
Dikke kus,
Alphons
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
