Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- It's much too late to do anything about rock & roll now ... ~ Jerry Garcia
- Elke werkdag tovert hij samen met collega Anke Buckinx van 06.00-10.00u een lag op de gezichten van de luisteraars.
- al is de porsche nog zo snel, roadrunner achterhaalt hem wel , miepmiep
- de tandarts trekt het niet meer aan
- Er zijn zo van die oenen die niets beter weten dan op een blog te zitten
- Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich
- Kinroois voor spruitjes = 'Kœuëkbœul'
- Misschien wíl ik wel helemaal niet genieten!
- I didn't knoelw this was even possible
- Vroeger, toen wikipedia nog geloofwaardig was, ...
- alex agne met z'n aftands afgezaagd gekwijl
- Hoe bouw je een verkoopgesprek logich op?
- hij krijgt een poepie van eigen deeg
- Zullen we anders jouw aarsprobleem even aankaarten?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Nieuwe spreekwoorden en gezegdes, deel 1
* Dit steekt er met kop en schotel bovenuit.
* Dat is er met de paplepel ingeslagen.
* Dat is niet tegen Dobermannsoren gezegd.
* Ik ben er helemaal infuus van.
* Hij kreeg een staande ovulatie.
* Laten we geen oude vissen uit de sloot halen.
* Ik erger me kostelijk.
* Ik sta helemaal triplex.
* De aandeelhouder wint.
* Laten we met een schone luier beginnen.
* Dat is vechten tegen de bierkraan.
* Het escaleert helemaal uit de hand.
* Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
* Nou, dat doe je niet verdienstelijk.
* Het is het 1 of het 2.
* Pak je borst maar vast.
* Dat legt geen doden aan de zeik.
* Iemand dood maken met een blije mus.
* Je moet een gegeven paard niet in de bek zeiken.
* Je kon een speld in een hooiberg horen valllen.
* Waar heeft dat nou voor nodig?
* Het maakt mij niet erg.
* Dat slaat nergens over.
* Och dat geeft toch niets uit.
* Dat helpt geen nut.
* Moet je zeggen wie het hoort.
* Ik moet niet te veel rijden; ik moet nog drinken.
* Tegen een Hell's Angel: `Ga eens opzij met je brommer.´
* Er waren 3 doden, waarvan 2 ernstig.
* We gaan er met de volle 50% tegenaan.
* Misschien ben ik wel heel intelligent, ik weet alleen niet wat dat betekent.
* Ik maak wel eens taalfouten, maar ik ben dan ook geen Neerlandici.
* Ik heb wel Nederlands gehebt, het heb alleen niet zo gehielpt.
* Ik spreek vloeibaar Nederlands.
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
