Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- I just do what I do. I like to make music ~ Neil Young
- Boris is a coked up pervert
- als de sneeuw komt tot aan je kruis, blijft dan maar lekker thuis
- ik wordt gek van dt-fouten, spatie misbruik, foutief gebruikte afkapping,s tekens en andere lees teken's , enz
- Wow die zaak heeft alles en service om mijn tuin befevening weet tip top te maken.
- A storgorksnork is similar to a Nunzakeet, but it works different
- De La Soul - it´s just me, Marcel and I
- Op de parking van het Mathijsenplein in Bocholt kom ik op vrijdag 12 juni mijn autodeuren niet meer open krijgen.
- Ik vraag me af hoe het kan dat ik bij m'n platy's eigenlijk altijd een sliert poep zie hangen en bij m'n andere vissen niet.
- Het probleem is dat er eigenlijk geen probleem IS!
- jaimalentendu
- De Zwitsere goalgetter blikt terug op zijn carrière tot noch toe en op zijn eerste maanden bij blauw-wit', aldus Genk.
- U vindt dat we tijd en webruimte verknoeien? Wij ook, dus dat zit wel snor!
- Schijtbakkenvoetbal noemen ze dat in Vernederland maar Kompany voelt magie in de lucht hahahaha
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
De naakte man in de woestijn
Midden in de woestijn ligt er een lange rij kleren van TWEE mannen.
Op het einde van deze rij ligt een naakte man, bewusteloos, uitgedroogd, ...
De man heeft een stukje riet vast.
Er zijn GEEN bandensporen te zien.
Er zijn GEEN voetsporen te zien.
Er zijn GEEN hoefsporen van kamelen of andere dieren te zien.
Hoe komt die man daar en wat is er precies gebeurd ???
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
