Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- Neef en nicht vrijt allicht, broer en zus doen méér dan 'n kus
- Bullschicht
- Hier in Bocholt zijn de hipsters zelfs al passé, moet ge nie vràgen
- Why can´t colostomy bags be wireless? It´s 2007 dammit!
- Chrìsss! Dat is vertrouwelijke informaatsie!
- geluk is niet de glimlach die je laat zien als je naar anderen kijkt, maar die in je hart blijft als je jezelf onder ogen ziet
- Als test, om te kijken hoe snel Goegel deze dingen indexeert, posten we de datum en het uur: 05-07-2014, 09:54
- Israël / Gaza, Oekraiëne, Afghanistan, Jemen, Congo, Zuid-Soedan, ... De wapenindustrie beleeft hoogdagen door de domheid die alom regeert
- beter een goede buur dan hoge huur
- Let op: geld geven kost óók geld.
- beter een gat in je hand dan een hand in je gat
- Moet dat er allemaal in...!!??? Ja!!! Zwijgen... zuigen en slikken slet.
- So, in essence, what does this Paradigm Shift translate to with regard to human life and environment
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Intelligentietestje
Hieronder een intelligentie-testje.
Dit is echt heel raar, maar het proberen waard.
Wel precies doen wat er staat en niet meteen naar beneden scrollen.
Je zal van jezelf versteld staan......
Tel het aantal F-en in de volgende tekst:
FINISHED FILES ARE THE RE-
SULT OF YEARS OF SCIENTIF-
IC STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS
Begrepen. Scroll naar beneden, maar alleen als
je geteld hebt!!!!!!
OK?
Hoe veel? Drie?
Fout, het zijn er zes - GEEN GRAPJE!!!
Lees het nogmaals.
De reden vind je verder beneden...
Het brein kan het woordje "OF" niet verwerken.
Ongelooflijk of niet??
Iemand die alle zes de "F-en" de eerste keer
gelijk heeft geteld is een genie!
Drie is normaal.
Minder is stom.
--------------------------
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
