Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Zêdde gån ziien? (ben je gaan kijken?)
- mijn pietje gaat niet vliegen, zit met 2 eieren
- waarom zitten mannen in de kroeg ? ze hebben een vrouw of ze zoeken er een
- als je snel genoeg rijdt kun je zo snel overkop gaan dat het dak de grond nier raakt
- shroom shroom eddyhead
- Naast de plofkip is er nu ook de пловдив, een inbreker die ontploft als hij betrapt wordt
- Nicca van Der Zwalp, schaakverslaafd, is er letterlijk en figuurlijk helemaal ziek van! De politie heeft mij gevraagd dit te delen.
- De kappers zitten met hun handen in het haar
- LEER GROTVERDOMME SPELLEN!!! EN UW INTERPUNCTIE SUCKT OOK KAMELENBALLEN!!!
- Wij hebben SCHIJT aan beleid
- Sechhhh!
- Dit joar goan veer op pad mit ut volgende motto: Dit joar geit d'r urban wink durch...
- Barcel Fuentez-Vandermotte, een niet al te knappe uitbater van een verbanddozenwinkel in Moerdonk, krijgt tandpijn van zacht gekookte eieren. Ocharme.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Dubbelzinnig
Hij viel met de deur in huis, met de neus in de boter en gleed zo verder de gang door zijn ondergang tegemoet.
Wie werkt er tegen tegen werken?
De zieke is beter, is iets anders dan de zieke is genezen.
De zieke is beter dan anderen maar dat deert anderen niet.
Ik heb heb een mooi figuur geslagen, ze sloeg terug...
Het schip werd vlot getrokken.
Het eiland had geen brug meer, de brug was nu weg. Asfaltweg.
De molenaar was in zijn wiek geschoten en maalde er niet om.
De tandarts zette de kroon op zijn werk en je stond met de mond vol tanden.
De moede huisvrouw had totaal geen zin meer in wassen, gooide de handdoek in de ring en hing de vuile was buiten.
Ze kookte van woede de rapen gaar.
Soms ligt het mooiste vlees in de badkuip.
Haar derde oog was ontstoken en dat stak haar behoorlijk.
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
