Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- beter half werk dan dubbel werk
- Hi!? Topnewsagency is here.I have been working with a team of professionals for 5 years. I am highly Professional in Press release writing. I can Dist
- Waar is de tijd dat je spelers meenam die op dit moment in vorm zijn ben altijd fan van dries merkenshop geweest maar het vat is leeg
- L'Orreäll. Want ik ben 'n paard.
- was het gvd maar niet zo ingewikkeld om 't hem gewoon eens te zeggen pfffff
- Dat was wel ongeveer het meest nutteloze gesprek dat ik ooit met de baas heb gehad
- of huurs dich neet tegooi?
- my friends and I have been hoping about lately. The type of up to date info on this webpage is superb and appreciated and is going to assist me in our
- Als ik soep met lettertjes eet dan is de stront die ik daarna uitschijt nog zinniger dan jouw argumenten
- Ik heb PONFOMO: pride of no fear of missing out
- de missionaris wist zich geen houding te geven
- vuile matrozenbeffer
- Wanneer komt er weer een 'De Ideale Wereld' voor volwassenen?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
S.L.A.I.A.
Slaia, een goed gebaar tegen het plantengevaar.
* Red het bos, eet meer bevers.
* Gaia weg, anders planten pech.
* Eet kalkoen, geen pompoen.
* Molletje dood, plantje groot.
* Dood de os, red het mos.
* Red de klei, schiet duiven.
* WWF : Wereldwijde Flora.
* Sla de kever uit de graanjenever.
* Dood aan de koe, dan groeit het gras goe.
* Hou het bos proper, help de stroper.
* Paarden weg, plant een heg.
* Hou gaia in toom, plant een boom.
* Girafje klein, boompje fijn.
* Red de teler, hij is een biofactorverdeler.
* red tabak, rook wandelende tak.
* Kill de rat en kweek tomaat.
* Spaar de slaai en eet de maai.
* Gooi de vissen op het strand, red de waterplant.
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
