Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- To those who understand, I extend my hand. To the doubtful I demand, Take me as I am ~ Dream Theater
- Bel en wim!
- Let's make Kraftwerk, Milli Vanilli, Mötley Crüe and The Bee Gees have a transmutating lovechild with Barbra Streisand and Montserrat Caballé as godmothers! Involve Frank Zappa and all surrogate Emine
- Mijn opa houtduiven
- Van 1 ding ben je altijd zeker bij de ***, ze doen exact het omgekeerde dan wat ze beloven
- 61' Gorius twijfelt niet en haalt met uit
- Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
- ik draag immers emmers
- Werner's kaasplankje werd gesingneerd door al zijn collega's en daarna gewoon weggegooid
- Nou, na een paar dagen kan ik alleen maar WAUW zeggen! Ik heb net een totale winst van 863,29 euro opgenomen
- allei! Bewegen!
- zie je buiten Janneke maan, heb je je gordijnen niet dichtgedaan .
- Dan nóg, Karel! Dan nóg moet je niet zomaar in het wilde weg beginnen ejaculeren
- Gent - en vooral Ngadeu - speelde daarnet met vuur, maar hat kan nu weer even ademenen door de bal in de ploeg te houden.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Love vs. Marriage
Love and marriage
===============
Love is holding hands in the street
Marriage is holding arguments in the street.
Love is dinner for 2 in your favorite restaurant
Marriage is a Chinese take-out
Love is cuddling on a sofa
Marriage is deciding on a sofa
Love is talking about having children
Marriage is talking about getting away from children
Love is going to bed early
Marriage is going to sleep early
Love is a romantic drive
Marriage is a tarmac drive
Love is losing your appetite
Marriage is losing your figure
Love is sweet nothing in the ear
Marriage is sweet nothing in the bank
Love is a flickering flame
Marriage is a flickering television
Love is 1 drink and 2 straws
Marriage is "Don't you think you've had enough!"
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
