Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- I have been happier in the past week than I ever imagined possible and it doesn't have a damn thing to do with the money. You're the real prize. The lottery was just a bonus ~ Jeff Porcaro
- De regen teistert m'n brëllll
- Zij werden er vrijwel meteen uitgeplukt en mogen zich aan een stevige boeten verwachten.
- Hugo Cuypers nam hem in een keer vanop links op de slof, maar weer gaat de bal er iet in.
- aldus dus
- He Kweeted on my drawing!
- Oh no! Brand! Brood.
- Buschauffeur De Lijn (die) verrast door Genk Loopt: verkeer zit vast
- vandaag had ik het woordje "purgatory" in mijn kop. En dat is zeker niet raar, want purgatory is een sexy woord
- Wanneer René Eddingaard het toilet bezoekt, dient er altijd een perimeter ingesteld te worden
- WIJ WILLEN DAT TOINE,
- hebben jullie al ooit een vliegtuig gezien?
- Barbeque atmosphere, garden party! Friends, food and funk, babes, beats and beer!
- ik durf niet naar buiten te kijken want dan voel ik me bedreigd door de boom!! ?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Computerles in 't Antwerps
• Tab = vaar verrojt
• Replace all = oatdeweg
• Backsspace = goddis trug
• Shut down = a bakkes toe
• Cut = smet da terroat
• Insert = smet da doar tusse
• Delete = oatveige
• Harddisk = arte schaaif
• Windows98 = 98 vengsters = 3D gin klaain vitrin
• Floppy disk = slap schefke
• Print = zet et is oep e papirreke
• Save = stekt da goeweg
• Help = komdis
• Break = ting uur : koffe
• Home = norroas
• Device driver = toernevies
• Macro = goejekoejp
• Print preview = lot is sing
• Undo = wagge sjust gedoan et telt ni
• Repeat = oepternief
• Toolbar = geriedsschapsbaar
• Zoom = keurterbaai
• Database = das ist gelak een jaarbeis
• Paragraph = pungt ander laain
• Worksheet = warkmansscheit
• Get external data = got da boaten aale
• Run = geft mor beuzze
• Fullscreen = cinema
• Page setup = zet ‘m oep
• Find file = got n fil zuke
• Window hide = stekt di vengster weg
• Network = prouper wark
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
