Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- It's much too late to do anything about rock & roll now ... ~ Jerry Garcia
- beter een schaap bij de slachter dan 10 met mond en klauwzeer
- beter een kleine rapperd dan een grote slapperd
- Well well... I just got vaginaized. How funny.
- Ploenk! Wat viel daar, oom Donald?
- Er zat een speciaal ingrediënt in dat gebak. Daarom dat ik zo raar cake.
- vieze dokter
- Tja rivieren pindakaas picasso en haardvuur en gewoon zo ja bij linda, ook exotisch en dus een toffe stoof de rest autistisch linda is sexy
- beter in het rood staan dan schulden hebben
- Ik kan in 't Frans tot 10 tellen! Wan toe trie for faaif siks sevven eit naain
- 12 stoelen, 13 ongelukkigen
- Op het strand veegt frank zijn mond af met een krant
- valt er sneeuw in mei, is kerstmis voorbij
- Is er zonder uw toestemming, medeweten, woordjes van dank en/of zonder bromvliegvermelding gebruik gemaakt van uw teksten? Bel en bestel onze verontschuldiging´n hierover.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Leg dàt maar eens uit!
Leg dat maar eens uit !
Er was eens een koppel dat al 20 jaar gehuwd was. De man had een rare gewoonte : Hij wilde HET alleen maar met het licht uit doen. De vrouw werd dit beu en ze zou een eind aan deze gewoonte maken. Dus op een avond, toen ze BEZIG waren, deed ze het licht aan, en wat zag ze ?
Haar man had een dildo vast.
ze riep : JIJ VUILE IMPOTENTE KLOOTZAK ! HOE HEB JE MIJ AL DIE JAREN KUNNEN BEDRIEGEN ????? De man bleef kalm en zei : Ik zal de dildo verklaren als jij onze 3 kinderen verklaart.....
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
