Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- Ik heb me laten vertellen dat Muslic iedereen vooral op de zenuwen werkte vorig jaar
- is dagelijks rukken schadelijk?
- tis toch wao seg!
- De mulder was tijdens het tumult op zijn muil getuimeld
- daar moet je dan ook weer Eddie voor heten, tsssss
- Ons habiel en lichtvaardig topteam buigt zich kortelings over jouw inzending en wie weet staat jouw toevoeging binnenkort op deze top-site!!
- stoppage bread flask
- Deze site bevat vooral veel informatie waarvan je niet goed gaat weten wat je ermee moet of kunt doen
- dit is huilen met de kraan open
- hooi in de schuur en regen op de daken hebben niets met elkaar te maken
- ach...een kromme hals en elke leek vindt dit geweldig. Mijn kleindochter doet dit mooier op haar tekefoon
- Union heeft schaapjes op het droge tegen mak Essevee - Unie has sheep on it dry against tame essecattle
- Bonjour , moi c’est Solange je suis divorcé je suis à la recherche d’une relation sérieuse, basé sur la confiance
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Leg dàt maar eens uit!
Leg dat maar eens uit !
Er was eens een koppel dat al 20 jaar gehuwd was. De man had een rare gewoonte : Hij wilde HET alleen maar met het licht uit doen. De vrouw werd dit beu en ze zou een eind aan deze gewoonte maken. Dus op een avond, toen ze BEZIG waren, deed ze het licht aan, en wat zag ze ?
Haar man had een dildo vast.
ze riep : JIJ VUILE IMPOTENTE KLOOTZAK ! HOE HEB JE MIJ AL DIE JAREN KUNNEN BEDRIEGEN ????? De man bleef kalm en zei : Ik zal de dildo verklaren als jij onze 3 kinderen verklaart.....
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
