Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- beter een goed loon dan een hond die niet luistert
- de tandarts zet een kroon op zijn werk
- Man worships an invisible God and destroys a visible Nature; unaware that this Nature he’s destroying is this God he’s worshipping
- Shunt klopt op de deur bij het naar buitengaan van de wc (dixit Wally)
- the idea was that I was going to eat the vaginaized grapes which wasnt really that much of a turn on for me.
- beter 1 kogel in de hand dan 10 in de rug
- There is no guestlist tonight!!!
- I am Anal from Anus. I am a very naughty boy who needs to be scolded for my filthy behaviour.
- shitty breadstick
- Gelieve dit kwootje te aanvaarden Walter
- Er staat "topclub" en dan blijkt het over Anderlecht te gaan. Waar blijven ze die humor toch halen!
- straks rapport halen LOL :p
- de glazen horen klinken maar niet weten waar de tap is
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Wat je best niet tegen de politie zegt
01) Ik kan mijn rijbewijs niet pakken, tenzij jij mijn bier even vasthoudt.
02) Sorry, mijnheer, mijn radar was niet aangeschakeld
03) Hé, ben jij niet die ene van The Village People ??
04) Waaw, jij moet wel érg snel gereden hebben om mij in te halen !
05) (Als je met tweeën in de wagen zit en de politie vraagt of je drugs bij je hebt:)
IKKE niet, nee !
06) Vreemd, er is mij altijd verteld dat je een goed gebouwd lichaam moet hebben om politieman te mogen worden..
Blijkbaar hoeft dat niet !
07) U gaat het koffer toch niet controleren he ?
08) Ik betaal uw salaris, is dat nog niet genoeg ?
09) Wow ! Dit is mijn geluksdag ! U bent al de derde politieman vandaag die mij enkel een waarschuwing geeft !
10) Of ik weet waarom je mij hebt doen stoppen? U weet het dus ook niet ?
11) Ik wou gewoon meerijden met het verkeer. Omdat er geen enkele andere auto in de buurt was, dacht ik dat ze te ver op kop lagen. Dus wou ik ze inhalen.
12) Komaan, u bent toch óók jong geweest ?
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
