Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- I told people I was a drummer before I even had a set, I was a mental drummer. ~ Keith Moon
- Een ruime kees in teugels biedt een ruime keus in tegels
- Blaffend honden wakker maken
- GRATIS voordoelen bij frituren in je buurt. En dit 18× per jaar.
- Some people are really fuckin' stupid.
- Goh ja, weette? Ik 'em echt zoiets van, wa is deeeees, da is eigenlijk echt kweeniehoe stom of zo zeg maar, al zeg ik het zelf
- Mijn baas ziet eruit alsof hij ontworpen werd door kamagurka
- ze deed het in het openbaar, terwijl dronken, maar waarom? Ik wed dat je kunt't deze te bekijken
- Je moet me antwoorden als je de mijne accepteert aanbod rechtstreeks via mijn mail
- met de verkeerde poot in bed stappen
- Oke bedankt voor de tips, ik heb ook uierzalf overal rond mn penis enzo gesmeert en heb er vandaag helemaal geen last meer van gehad.. Ik zorg dat het niet op mn eikel komt dus dat komt wel
- Zolang dit totaal gedeformeerde mens heilig is blijft de RK-Kerk een huichelbende voor mij
- Imagine flat earthers surprise when they realise they've been breathing the atmoSPHERE and not the atmosflat.
- Let op: geld geven kost óók geld.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Hoe noem je een indianentent die...
Indianententen
01) Hoe noemt men een indianentent voor baby´s ?
Een wiegwam.
02) Hoe noemt men een indianentent met een sauna er in ?
Een wigwarm.
03) Hoe noemt men een indianentent om in te slapen ?
Een ligwam.
04) Hoe noemt men een indianentent in de vorm van een paddestoel ?
Een wigzwam.
05) Hoe noemt men een indianentent die naast de tent van de kwakzalver staat ?
Een wigwachtkamer.
06) Hoe noemt men een indianentent in de rosse indianenbuurt ?
Een wipwam.
07) Hoe noemt men een indianentent met 10 wasmachines op een rij ?
Een wigwassalon.
08) Hoe noemt men een indianentent waar doe-het-zelvers alles kopen ?
Een wigwamma.
09) Hoe noemt men een indianentent die goed geïsoleerd is ?
Een winterwarm.
10) Hoe noemt men een indianentent waar veel lawaai is ?
EEN WIGWAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
