Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Steef Kozak, een klaaggrage ping-pongspeelster uit Baaksbergen, weigert met haar advocaat te spreken
- Niets is zo indrukwekkend als de verzameling achterovergedrukte tankdoppen van Corinne Vochtpoort
- Damnit Uterus!: I've told you to stop fvcking around and get back to work for the last time! Your fired!
- ergens op deze aarde zijn er vele cadeauloze kinderen hun kleine hartje aan´t uitwenen. Heerlijk!
- het was een scholenloop van omstandigheden
- Zeg nooit "zeg nooit nooit"
- de site voor mensen die speciaal naar het ziekenhuis gaan om mensen in die fles te zien plassen
- valt er sneeuw in mei, is kerstmis voorbij
- hoe langer ik m´n zeik ophoud, hoe meer scheten ik produceer. Heeft u dat ook dokter?
- New White House Staff Criticized As Inadequate in Foreign Affairs
- Happy lughnasadh
- ´t is precies al gene vette niemeer
- Ik vindt dt-fouten vervelent!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Hoe noem je een indianentent die...
Indianententen
01) Hoe noemt men een indianentent voor baby´s ?
Een wiegwam.
02) Hoe noemt men een indianentent met een sauna er in ?
Een wigwarm.
03) Hoe noemt men een indianentent om in te slapen ?
Een ligwam.
04) Hoe noemt men een indianentent in de vorm van een paddestoel ?
Een wigzwam.
05) Hoe noemt men een indianentent die naast de tent van de kwakzalver staat ?
Een wigwachtkamer.
06) Hoe noemt men een indianentent in de rosse indianenbuurt ?
Een wipwam.
07) Hoe noemt men een indianentent met 10 wasmachines op een rij ?
Een wigwassalon.
08) Hoe noemt men een indianentent waar doe-het-zelvers alles kopen ?
Een wigwamma.
09) Hoe noemt men een indianentent die goed geïsoleerd is ?
Een winterwarm.
10) Hoe noemt men een indianentent waar veel lawaai is ?
EEN WIGWAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
