Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- En oooh, wat een lelijke jas droeg ze toch weer. Het lijkt wel alsof ze wacht tot het solden zijn in de Huumaña-bakken!
- Dat ze kapotvallen! That they off fuck!
- Dai bringt de leste wéken al automatisch van die lang plastieken handsjoon biej
- kwootje 4332
- Get High Quality Guest Blogging ! High Authority DA & DR Do-Follow Guest Posting Service ! Want High Authority Guest Posting Services, Get Free Sample
- tegenliggers doen het 69
- wie wind zaait zal het op de fiets moeilijk krijgen
- je denkt toch niet dat je bang voor me bent
- Pakket BE3428632-20 is verzonden naar uw
- what's the difference between God and Bono? ... God doesn't think he's Bono
- de lamkel zee in de kleedkamer dattem ging scoren
- Het is een zootje bij Standard, dat kunnen we u al zeggen.
- I'm so hungover I wish I was dead
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Wat is 100%?
Wiskundige formule
Wat is 100%? Wat betekent het, zich in te zetten voor MEER dan 100%?
We hebben hier allemaal een job waar iemand jou vraagt je in te zetten
voor
meer dan 100%.
Wat betekent het 103% te bereiken? Wat stelt 100% voor in het leven?
Hierna volgt een kleine mathematische formule die jou kan helpen deze vragen te beantwoorden:
Als : A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
wordt voorgesteld als :
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26.
Dan is : H-A-R-D-W-O-R-K
8+1+18+4+23+15+18+11 = 98%
en K-N-O-W-L-E-D-G-E
11+14+15+23+12+5+4+7+5 = 96%
Maar,
A-T-T-I-T-U-D-E
1+20+20+9+20+21+4+5 = 100%
en B-U-L-L-S-H-I-T
2+21+12+12+19+8+9+20 = 103%
EN, kijk eens hoe ver “ass kissing” je zal brengen.
A-S-S-K-I-S-S-I-N-G
1+19+19+11+9+19+19+9+14+7 = 118%
Dus, je kan met mathematische zekerheid concluderen dat “Hard work” en “Knowledge” je kort bij de 100% kan brengen en “Attitude” je er brengt,
maar het is de “Bullshit” en “Ass kissing” die je over de top zal duwen.
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
