Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Ik word tellekeskiër gelinkt aan plakband, en terecht, maar ik was ook grote fan van splitnageltjes!
- welk mens beld mijn smiddag's altijd op met een prive nummer ge hedt gewoon pech zunne ik neem alleen op als er een nummer staat
- Bij ieder schoon wijf loopt er altijd een lelijk spook
- mogelijk stinkbakkes! no Geink updates
- Eén keer, nooit meer
- Geldkloppers, u wordt vriendelijk maar dringend verzocht mijn hol te likken en dan stante pede OFF TE FUCKEN!!!!
- If you follow these guidelines, you CANNOT LOSE.
- Stöt het do nè zoe oet te leggen en göt on ow werk
- dit is kwoot nr 4000; iemand dood maken met een blije mus
- houd je huwelijk mals, sla je vrouw van kop tot hals
- 로그디자인은 매월 각기 다른 예술 구역의 전
- De tijd bestaat alleen maar omdat anders alles tegelijk zou gebeuren
- prijs de dag niet voor het rode licht gedoofd is, er kan nog een trein komen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Ouder worden...
Realiseer je je wel eens, dat we het eigenlijk alleen maar leuk vinden om ouder te worden,
zolang we nog kind zijn?
Zolang je nog onder de 10 jaar bent, vind je verjaren zo geweldig, dat je denkt in maanden.
“Hoe oud ben je”?
“Ik ben 8 en een half”!
Je bent nooit 36 en een half, maar je bent 8 en wordt al bijna 9....
Zo werkt het!
Dan word je tiener; nu kan niemand je nog tegenhouden....
Je springt meteen naar het volgende getal.
“Hoe oud ben je”? “Ik word 16” !
En dan komt de geweldigste dag in je leven....Je wordt 21 !!!
Zelfs de woorden klinken feestelijk...
Maar dan word je 30....ooooh, wat gebeurt er nu?
Klinkt al behoorlijk belegen...
Wat is er veranderd?
Je wordt 21,
Je wordt dan 30,
Je loopt tegen de 40,
Je bereikt de 50,
Je bent al 60,
Tegen die tijd heb je al zoveel snelheid opgebouwd, dat je al snel de 70 raakt.
Daarna, begin je de maanden, weken en dagen te tellen.
Je bereikt de woensdag, je haalt de 80, je bereikt de lunch.
En daar houdt het nog niet op.
In je negentiger jaren begin je terug te tellen....
Ik WAS pas 92 !
Als je over de 100 gaat, gebeurt er iets vreemds.
Je wordt weer een kind; "ik ben 100 en een half...."
Leeftijd is iets vreemds hoor...
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
