Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- Imagine if you could go watch Mozart today, even if it's the last, crappiest show he ever played. What a thrill that would be. ~ Roger Daltrey
- maor ge HEDT toch al lichtmetaole velge?
- Quwait, Koewacht... Waarom heb ik die overeenkomst nooit eerder gezien?
- Was ik maar een wolk...
- morgen is morgen overmorgen
- Beirput Beirut
- We zijn blij je te zien! Wij nodigen u uit om een exclusieve dating site te bezoeken! We presenteren het nieuwste concept van online dating alleen
- ik krijg koppijn van defour
- Er is daar nog onraad sire
- Tja Bart, dat is dus alwéér een desastreuze FAIL die je op je actief hebt, op je conto, ... Misschien moet je gewoon weer wat bandwerk gaan doen! Slaapwel he!
- It takes loads of loads of effort to appear on my hate list. You're on it from day one, dirty filthy roostersucking worthless pile of mooseshite Stop picking on me
- neushaar-logica: niet te zien in spiegeltje, niet te vangen met pincet, wel met mijn dikke vingers
- Ik stink misschien ja, maar alleszins niet zo erg als jij
- Tonijn konijn komijn koolmijn
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Geplette bananen in augurkennat
Benodigdheden:
- pannenlikker,
- 2 bananen per persoon,
- 1 bokaal augurken,
- mes,
- vork,
- bord,
- 1 grote kom,
- mixer.
Hoe gaan we te werk ?
Open de bananen door de schil eraf te pellen. In ieder kookboek staat uitgelegd hoe je het beste bananen opent zonder ze te beschadigen.
Leg de bananen per 2 op het bord en plet ze tot een prakje, met de vork. Doe het prakje in de kom en herhaal indien nodig het pletten.
Open de bokaal augurken en hou het deksel op de opening.
Schud de pot om over het prakje, het deksel houdt de augurken tegen en het augurkennat komt bij de bananenprak terecht.
Mix dit tot een samenhangend geheel.
Zet het enkele uren in de koelkast.
Wanneer je het gaat nuttigen, kan je bijvoorbeeld nog een radijsje versnipperen en er overheen strooien. Smakelijk !
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
