Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- It was a very formative time for me when I was getting into music It was the year of the concept album and there were so many fantastic singles ~ Paul Weller
- Heej mevrouw ik laat je staan in de kou! Heej ja heej ja hooow!
- 5G, vierde golf, derde prik. Nu nog iets vinden met 2 en 1 waar de ignorantici achterdochtig van worden en we hebben een verhaal.
- Ik kreeg een burnout in Turnhout
- Meestal liggen zo'n dingen helemaal niet in koelkasten, maar bij deze familie kan je je aan àlles verwachten.
- Ellert is een naam die me spontaan inviel, de zanger van de supergroep Spargo heet ook zo.
- het arme varkentje voelde zich in de steak gelaten
- wacht maar tot ik groot ben
- De ondergang van Westerse cultuur is al gaande en begint in 'kleine stappen'... Ondertussen blijft men verder slapen.
- DING DONG
- De schrijnwerker heeft de vervelende klant een trap verkocht
- the sherpetetor is back van planet wok
- Het moet wel een beetje in mijn geit passen he...
- daar durf ik gerust de handen van mijn moeder voor in't vuur te steken!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
WC-grafitti
WC-Grafitti....
Enkele grappige dingen, gezien op toilet-deuren...
"Ik hąąąt beschreven wc-deuren !"
"Big Brother's watching you !"
Op de linkermuur: "WC-Tennis - Kijk naar rechts"
Op de rechtermuur: "WC-Tennis - Kijk naar links"
"Onder je kont, ligt de stront."
"Onder je hol, ligt de drol."
Boven het urinoir: "Zeik niet op je voeten !"
"Denk niet bij het laatste vel: ' Wie ną mij komt, die redt het wel' "
"Voor een spannend avontuurtje, bel Ronny. O477/###### "
"Ik heb hier gezeten en gescheten en dat mag iedereen weten."
"Wie kan kakken zonder stinken, mag van mij een pintje komen drinken."
"Some people come here to sit and wonder, I come here to shit like thunder "
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts
