Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- BOO LAH FRICKLE FRECKLE!!!
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- Dit wordt het mooiste stadion in België, misschien zelfs in Europa” - en dan komt Cercle een stok in de wielen steken. Hahaha!!!
- Zweden zijn berucht voor hun zweedvoeten .
- OVER 2,000,000,000 SERVED
- Die zal wel zu strak nimme stoan peins
- Steugrosnerf
- Verdacht: naar het containerpark gaan en vinden dat het er stinkt, en daarna in de aldi én de GB dezelfde stank gewaarworden
- GOD BESTAAT NIET
- zeg es tiege de Gies det er aanne toog batteriejen geit vrogge want Dré ziene keu is op, deij ketst den hiele tied aaf ....
- Chuck Norris is saai en zijn films zijn dat ook
- In 4 thuiswedstrijden wist Standard er slechts 1 te boeken. doen ze tegen STVV een 2e thuiszege? Ik denk het niet...
- toch nog altijd beter drinken om te vergeten, dan vergeten om te drinken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

