Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Hahahaha daar is dat woord weer... "in"... hahahaa
- plodding on down lifes weary path
- Waldemar Hristovkyi, de immer penetrant geurende protagonist op het gebied van niksdoen, probeert vergeefs het woord 'atoompuist' verspreid te krijgen
- Heej Martijn jouw oksel stinkt naar azijn, heej ja heej ja hooow!
- luie man zoekt zwangere vrouw
- Voele leul
- Tien jaar geleden werd Anne ontslaan bij 'Familie' en de reden is tot op de dag van vandaag nog niet duidelijk. Euh... ONTSLAAN!?!?
- Dan stinkt je vinger wel naar de sjtroondt, maar dat is niet erg. Promótie maken, dáár gaat 't om!
- Kastor Wielewaal, bekend vanwege zijn doortastende optreden tijdens een optreden op de treden van de wielerbaan, ruikt als fetisj aan fietszadels
- Kan iemand me ajb vermelden wat het WK Synchroonmemmen nu precies inhoudt?
- De voetballer replikeerde: Goh... Alhoewel we in de hoek zitten waar de klappen vallen vind ik dat we überhaupt goed bezig zijn. We gaan er elke weer voor, geven er telkens weer een lap op en ik pik ook regelmatig mijn goaltje mee. Iedere match is een uitdaging, elke week opnieuw! Ik heb zoiets van: "Misschien moeten we onszelf op de één of andere manier eens opnieuw uitvinden?" Of we komen voor een voldongen feit te staan, met alle gevolgen vandien! Weet je wat het is...? Naar volgend seizoen toe moeten we de knop omdraaien
- Laten jullie je eigen paard verzorgen?
- ´t Is 11 uur waar is Jens!?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Effe gamen
Zeep, 2005-08-16
Vroeger, toen je nog gewoon met een kikker de straat moest oversteken, of de wormpjes binnen de muren houden.... dat was de tijd der verslaving. Nu zijn het allemaal kortzinnige shooters en veel van hetzelfde. Dus daarom: frogger, de nieuwe frogger (zoek de wormpjes en vang ze) en dan deze nog en hop, nog eentje.
Moest je je nog steeds niet voldaan voelen, HIER nog een filmpje dat er niets met maken heeft....
Vroeger, toen je nog gewoon met een kikker de straat moest oversteken, of de wormpjes binnen de muren houden.... dat was de tijd der verslaving. Nu zijn het allemaal kortzinnige shooters en veel van hetzelfde. Dus daarom: frogger, de nieuwe frogger (zoek de wormpjes en vang ze) en dan deze nog en hop, nog eentje.
Moest je je nog steeds niet voldaan voelen, HIER nog een filmpje dat er niets met maken heeft....
~ Bekeken: 63 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

