Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago. ~ Armin Van Buuren
- Australian hat She was thc wa HE WORE A TOOTH FROM AND WE WILL GET YOU OUT OF HERE IN
- Je zit me toch niet uit te lachen? - You sit me although not out to laughing?
- Keer tot inkom
- Eicel Eikel
- de kappers zitten met hun handen in het haar
- zaterdagavondjes lekker thuisblijven, dat heeft ook wel eens iets :) beetje hobby'en en bij het vrouwke zitten, of hobby'en MET het vrouwke héhé
- de bakken komen met de regen naar beneden
- waar wacht je op
- Ik denk dat het beestje ontworpen is door Walter Van Beirendonck
- Kan je eens aan die luidruchtige, grootgebekte vogel vragen of die banaanvormige snavel ook TOEKAN?
- Vlieg bijvoorbeeld naar Bangkok.
- het is donderdag. ik moet dus, wanneer ik ga kkken, noteren hoeveel het was, of ik veel wc-papier gebruik en ook de geur/kleur beschrijven adhv een schema
- Ik spreek vele talen behalve chinees, en japans is chinees voor mij
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Afscheid van een vriend
Anthony, 2005-08-06
U hebt er waarschijnlijk weinig van gemerkt maar het was een zeer bewogen week voor aardschok.
Onze “grote baas”, collega en vriend shunt heeft besloten de weblogwereld voor eventjes vaarwel te zeggen. Je kan hem het ook niet kwalijk nemen, steeds weer worden je postjes klakkeloos gestolen, wordt je uitgescholden voor een of ander rot beest, of krijg je een resem op geld azende advokaten op je dak.
Maar dit neemt niet weg dat het mij zeer pijn deed dit te mogen horen.
Als stichter en grote baas van aardschok verdiend deze man het om bij ieder van ons een speciaal plaatsje gegeven te mogen hebben. Jarenlange samenwerking, die al tot stand kwam lang voor het idee aardschok bestond, die nu zowat ten einde loopt.
Wij hopen allen dat we Shunt toch nog steeds met regelmaat hier op bezoek mogen krijgen en misschien zelfs als het ons gegunt is een van zijn talrijke en steeds weer vernuftige postjes te mogen bewonderen.
Bij deze wil ik u Shunt bedanken voor de leuke tijd, al het harde werk, en de toewijding die je in aardschok gestopt hebt. Zonder jou hadden we dit niet eens kunnen doen, laat staan geraakt zijn waar we nu staan.
In ere van Shunt wil ik dan ook nog mededelen dat aardschok ondanks dit trieste nieuws er niet mee stopt, we gaan gewoon door, althans voorlopig toch. Het concept aardschok zal niet veranderen, zo is het ook dat Shunt het gewild heeft.
Shunt het ga je goed! Je bent hier steeds welkom, vergeten doen we nooit.
...
U hebt er waarschijnlijk weinig van gemerkt maar het was een zeer bewogen week voor aardschok.
Onze “grote baas”, collega en vriend shunt heeft besloten de weblogwereld voor eventjes vaarwel te zeggen. Je kan hem het ook niet kwalijk nemen, steeds weer worden je postjes klakkeloos gestolen, wordt je uitgescholden voor een of ander rot beest, of krijg je een resem op geld azende advokaten op je dak.
Maar dit neemt niet weg dat het mij zeer pijn deed dit te mogen horen.
Als stichter en grote baas van aardschok verdiend deze man het om bij ieder van ons een speciaal plaatsje gegeven te mogen hebben. Jarenlange samenwerking, die al tot stand kwam lang voor het idee aardschok bestond, die nu zowat ten einde loopt.
Wij hopen allen dat we Shunt toch nog steeds met regelmaat hier op bezoek mogen krijgen en misschien zelfs als het ons gegunt is een van zijn talrijke en steeds weer vernuftige postjes te mogen bewonderen.
Bij deze wil ik u Shunt bedanken voor de leuke tijd, al het harde werk, en de toewijding die je in aardschok gestopt hebt. Zonder jou hadden we dit niet eens kunnen doen, laat staan geraakt zijn waar we nu staan.
In ere van Shunt wil ik dan ook nog mededelen dat aardschok ondanks dit trieste nieuws er niet mee stopt, we gaan gewoon door, althans voorlopig toch. Het concept aardschok zal niet veranderen, zo is het ook dat Shunt het gewild heeft.
Shunt het ga je goed! Je bent hier steeds welkom, vergeten doen we nooit.
...
~ Bekeken: 69 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

