Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- als je quitte speelt heb je niets gewonnen
- geagte hondenuitlaaters, hier niet je hond laten poepen, is verboden bij de wed
- Terwijl de hormonale rust langzaam was weergekeerd deden bepaalde aanwezigen toch hun uiterste best om de chaos - middels vreemde rituelen - nieuw leven in te blazen.
- ge zij stoem as ge ALTIJ "LOL" in auwe status op Facebook zet, want ge wee waarschenlek nie eens wa da betiejekent. Het betiejekent dus NIE gewooen "lol", zoas in "lol hemme&q
- in het land der blinden is eenoog koning
- Hou ons verder op de hoogte van de ontwikkelingen aub.
- De bediener van de beamer kon het beamen
- Faites surgir au fond de tout votre être que la vie même est votre vie
- Maar hadde GIJ me daar efkes een slecht idee seg! Ho ho!
- zingend de kerk uit
- Toen er nog geen gsm's bestonden moesten mensen hun haar drogen met een föhn!
- Eén of ander stom wijf vindt 404 Not Found op Zwitsal Facebook App leuk.
- Het gebeurde in Gingelgom (5jun22, Linda)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
De Imaginairy Boyfriend!
JackMatthewTyson, 2005-06-18

Word jij helemaal gestoord van je ouders die elke dag zeuren waarom je nou nooit eens een leuk vriendje hebt? Je tante die haar buurjongen aan je probeert te koppelen? Je broer of zus die lopen te zieken dat je nooit iemand zult vinden?
Heb jij geen zin om te gaan leuren in de kroeg voor een leuk vriendje? Wil je je vriendinnen die altijd lopen op te scheppen dat ze de zoveelste hebben gescoord een hak zetten?
Maar je hebt geen zin om allerlei acties te ondernemen?
Jij bent vast diegene die wel iemand zou willen, maar daar gewoon even geen zin in hebt! Je wilt gewoon van al het gezeik af, zónder handjehandje op de bank naar voetbal te kijken en semiromantische afspraakjes te maken!
Deze kerel biedt zichzelf aan op Ebay. Startbod is 5¤ en dat is géén geld natuurlijk! Dus dames, bieden!!!...

Word jij helemaal gestoord van je ouders die elke dag zeuren waarom je nou nooit eens een leuk vriendje hebt? Je tante die haar buurjongen aan je probeert te koppelen? Je broer of zus die lopen te zieken dat je nooit iemand zult vinden?
Heb jij geen zin om te gaan leuren in de kroeg voor een leuk vriendje? Wil je je vriendinnen die altijd lopen op te scheppen dat ze de zoveelste hebben gescoord een hak zetten?
Maar je hebt geen zin om allerlei acties te ondernemen?
Jij bent vast diegene die wel iemand zou willen, maar daar gewoon even geen zin in hebt! Je wilt gewoon van al het gezeik af, zónder handjehandje op de bank naar voetbal te kijken en semiromantische afspraakjes te maken!
Deze kerel biedt zichzelf aan op Ebay. Startbod is 5¤ en dat is géén geld natuurlijk! Dus dames, bieden!!!...
~ Bekeken: 71 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

