Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I just do what I do. I like to make music ~ Neil Young
- Did someone just say 'Barbra Streisand' ????
- Yeah, like I care!
- De site voor mensen die denken dat ze heel wat zijn!
- Ik ben 27 jaar wegenwachter geweest bij vdab en raadt iedereen aan om een lid maat schap en niet vergeten een euro pech af te sleutelen on mis baar toen ik nog in dienst was heb ik drama's mee gemaakt
- JAAAAAA... JAAAAAA... NEEEEEE... DAWEETIKNIEEE...
- Fijn dat je erover nadenkt haken met mensen dan, maar mooi, gewoon zo, jij geen netels tenzij oprecht
- Leuk: ´s nachts een kuiltje graven op het strand, er lekker in kakken, dichtgooien en ´s anderendaags je ogen open houden wanneer de kinderen zandkasteeltjes gaan maken.
- Maar al spoedig was ik niet meer in staat om religie en logisch denken nog langer te combineren
- ik_vöël_me_ëènzàäm_ën_âlleèn_vándààg_wïl_ïémånd_mêt_mè_pråtën
- een Y hoort erbij
- onkruid duurt het langst
- Lieve Urbain, ge zijt heeltergans verkeerd ingelicht. Alcohol zorgt net voor dehydradatie. ' t is een vicieuze cirkel. Komt da nog ooit goed, denk je? * bezorgd*
- FUCK THE WROTE!!!!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Waarom nu weer?
Anthony, 2005-05-24
De Europese minister van Energie heeft weer een geweldig lumineus idee de wereld ingestuurd.
De Lutser lijkt wel Steve Stevaert 2... Hij wil in alle Europese lidstaten de maximumsnelheid op de snelwegen beperken tot 62Mph (of zo'n ruwe 100Km/h). Dit om de ongevallen te beperken en de jawel, energiekosten te drukken! Want wagens die met 200km/h over de baan scheuren verbruiken te veel benzie, aldus de man. Gaan ze dan binnekort o pde 24uur van zolder ook een snelheidslimiet zetten? Gaan ze da naam van snelweg naar “ge geraakt er op den duur wel eens ooit - weg”? Voor mij hoeft dit allemaal niet hoor! Nu ja, ongetwijfeld komt hier nog wel een staartje aan. ...
De Europese minister van Energie heeft weer een geweldig lumineus idee de wereld ingestuurd.
De Lutser lijkt wel Steve Stevaert 2... Hij wil in alle Europese lidstaten de maximumsnelheid op de snelwegen beperken tot 62Mph (of zo'n ruwe 100Km/h). Dit om de ongevallen te beperken en de jawel, energiekosten te drukken! Want wagens die met 200km/h over de baan scheuren verbruiken te veel benzie, aldus de man. Gaan ze dan binnekort o pde 24uur van zolder ook een snelheidslimiet zetten? Gaan ze da naam van snelweg naar “ge geraakt er op den duur wel eens ooit - weg”? Voor mij hoeft dit allemaal niet hoor! Nu ja, ongetwijfeld komt hier nog wel een staartje aan. ...
~ Bekeken: 59 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

