Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- They're Coming To A Rock And Roll Concert And Watching Television That Says It All ~ Larry Mullen
- je zult er maar mee te maken hebben ..... het is onvoorstelbaar wat hier allemaal los los loopt
- Maar er is meer.
- ... omdat het moet!
- Is er. U echt geen echte sjeik die RSCA wil overnemen.
- Neem geen pollen aan als bezette
- MAN BLIJFT GEVALLEN MET ZIJN LIEVER.... ZE HEEFT DE LIJM GEBRUIKT IN PLAATS VAN VAS
- keutelscheur - keutelgleuf - kakgat
- Weet iemand of het vraagteken afgeschaft is.
- Het zingt, speelt diverse instrumenten en zit vol inkt: Paul McCartridge
- beter een goede buur dan hoge huur
- Why can't your nose be 12 inches long? Because then it would be a foot.
- bejaarden zijn van plan om hun huisdier mee te nemen int rusthuis. das wel goe gezien, als er dan wa stront in de gang ligt kunne ze et op hun hond steken
- beter 1 kogel in de hand dan 10 in de rug
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Vaarwel...
Morris, 2005-02-25
Beste vrienden,
Dit zal mijn laatste post zijn.
Het zal misschien een schok zijn voor jullie, maar ik heb een belangrijke beslissing genomen.
Ik neem een jaar sabbat-verlof, beginnend vanaf volgende maandag .
Er zijn tal van redenen, maar het komt erop neer dat ik een groep van gewapende verzetstrijders in Irak zal vervoegen, die strijden tegen de bezetting en onderdrukking.
Velen onder jullie weten het niet maar ik heb mij steeds aangesproken gevoeld om het eens een jaar op te nemen voor de onderdrukten.
De geheime besprekingen met de lokale instanties zijn reeds achter de rug zodat ik nu snel moet handelen.
Ik weet dat jullie me waarschijnlijk gek zullen verklaren, maar niets kan me nog van gedacht doen veranderen.
Gezien de opdrachten die me te wachten staan zal ik lange tijd niet in staat zijn contact met jullie op te nemen, noch telefonisch noch via e-mail.
Ik besef dat het voor mij zware tijden zullen worden en dat mijn naaste familie het moeilijk zal hebben, maar ik moet mijn hart volgen.
... Maar zo is nu eenmaal het leven ! Ik zie het als mijn lot om deze bevolking te helpen waar ik kan.
Veel groeten en sterkte aan zij die achter blijven.
Hierbij een foto van de groep die ik zal vervoegen...
...
Beste vrienden,
Dit zal mijn laatste post zijn.
Het zal misschien een schok zijn voor jullie, maar ik heb een belangrijke beslissing genomen.
Ik neem een jaar sabbat-verlof, beginnend vanaf volgende maandag .
Er zijn tal van redenen, maar het komt erop neer dat ik een groep van gewapende verzetstrijders in Irak zal vervoegen, die strijden tegen de bezetting en onderdrukking.
Velen onder jullie weten het niet maar ik heb mij steeds aangesproken gevoeld om het eens een jaar op te nemen voor de onderdrukten.
De geheime besprekingen met de lokale instanties zijn reeds achter de rug zodat ik nu snel moet handelen.
Ik weet dat jullie me waarschijnlijk gek zullen verklaren, maar niets kan me nog van gedacht doen veranderen.
Gezien de opdrachten die me te wachten staan zal ik lange tijd niet in staat zijn contact met jullie op te nemen, noch telefonisch noch via e-mail.
Ik besef dat het voor mij zware tijden zullen worden en dat mijn naaste familie het moeilijk zal hebben, maar ik moet mijn hart volgen.
... Maar zo is nu eenmaal het leven ! Ik zie het als mijn lot om deze bevolking te helpen waar ik kan.
Veel groeten en sterkte aan zij die achter blijven.
Hierbij een foto van de groep die ik zal vervoegen...
...
~ Bekeken: 57 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

