Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- The Memory Of Things Gone Is Important To A Jazz Musician Things Like Old Folks Singing In The Moonlight In The Back Yard On A Hot Night Or Something Said Long Ago ~ Louis Armstrong
- Hij heeft wel een grote neus he? - Ja, hij was te laat bij het neuzen uitdelen, ze waren op. en toen hebben ze er maar een elleboog op gezet
- Ja sorry, ik héb ze laten vallen. Maar da is dus echt wel zwaar he, zo'n basgitaar
- Ocoriconocococo flow
- Weet je wat!? Je hoéft haar niet eens graag te zien. Zij heeft namelijk ook een ongelooflijke kakhekel aan jou.
- Aunt Bunt Cunt
- je mag mn zus na de wedstrijd wel hebben.... "ik heb liever je shirt"
- Alsof dat liefdeloos in het vet flikkeren van een gepaneerde lulkoek een soort hoge kernfysiologie is...
- Koch weet gij zelf wel wat voor ne zever gij vertelt?
- Bishop Says Men Are Gay Because Their Mom Had Anal Sex While Pregnant
- My nosehair grows half an inch overnight
- Als ik een glas bier drink, word ik een ander mens, en die ander heeft altijd geweldige dorst
- Burn-out vermijden? Kies de juiste baas. Gezien, Lambert?
- Nutteloze tip nodig? Bel Roel!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Silla, 2005-01-23

Goedemorgen!
Gisteren was het zaterdag. Zaterdag betekend voor menigeen zichzelf helemaal klem zuipen om alle zeik van de afgelopen week te vergeten, en met een schone lei op maandag weer opnieuw beginnen met een hoop nieuw gezeik wat je maar moet zien te verwerken. Voor mij betekende het Hardcore Dominators in het plaatselijke kaalkoppenstuitertentje, hetgeen niet wegneemt dat het helemaal klem zuipen tot de activiteiten van de avond behoorde, alsmede het semi-spastisch op en neer bewegen van de ledematen, oftewel: hakkûh! ,wat op zijn beurt natuurlijk ook niet wegneemt dat er natuurlijk een aantal verslaafde rukkers al sinds middernacht krampachtig op f5 zit te rammen om zo snel mogelijk de creme-fresh tegen de 17“ tft aan te deponeren.
Voordag het echter mogelijk is weer naar die verrotte maandag te gaan, moeten we ons eerst nog eens even door de zondag heen weten te knokken, wat niet al te makkelijk is als je alles nog een beetje dubbel ziet, de manier waarop je praat verward wordt met een of ander geytenneuqersdialect, je het verzoek krijgt van feministenvereniging ”Alles went, behalve een vent.“ om hun vibo's met je trillende klauwen vast te houden, omdat hun batterijoplader de geest heeft gegeven, en je naar de plaatselijke zondagswinkel gaat om een zakje senseo-pads te halen, die je voor het gemak maar gebruikt als kauwgom.
Het liefst word je natuurlijk gewoon lekker met rust gelaten door alles en iedereen, wat waarschijnlijk ook gebeurt, omdat de mensen in je directe sociale kring al het donkerbruine vermoeden hebben dat ze bij het minste geringste een overvolle asbak hun kant op zien komen, incoherent gebral ten gehore krijgen waar ze toch niets mee kunnen, of een gebalde vuist met enige kracht en snelheid in het centrum van het gelaat mogen verwachten.
Natuurlijk wil je je niet vervelen op deze kleautedag, en daarom is er natuurlijk de Aardschok-SS.
Zoals 'Opperrukker' al zei vorige week: ”het plafond lachte me tegemoet omdat die al wist dat het weer tijd was voor de wekelijkse witbeurd“ (ja lieve rukkertjes, voor opperrukker was het ook zondag, dus ”witbeurt" ging voor het gemak met een 'd') en daar is het nu weer tijd voor.
Ga er maar weer eens lekker voor zitten, bak koffie, glaasje ijsthee, of pilsje (om die klotekater te verzuipen) erbij, haal je kinderverwekkingscapabele slagroomspuit maar weer uit de broek, bij gebrek aan glijmiddel c.q. handcreme schijnt braadboter van de Aldi ook goed te smeren....

Goedemorgen!
Gisteren was het zaterdag. Zaterdag betekend voor menigeen zichzelf helemaal klem zuipen om alle zeik van de afgelopen week te vergeten, en met een schone lei op maandag weer opnieuw beginnen met een hoop nieuw gezeik wat je maar moet zien te verwerken. Voor mij betekende het Hardcore Dominators in het plaatselijke kaalkoppenstuitertentje, hetgeen niet wegneemt dat het helemaal klem zuipen tot de activiteiten van de avond behoorde, alsmede het semi-spastisch op en neer bewegen van de ledematen, oftewel: hakkûh! ,wat op zijn beurt natuurlijk ook niet wegneemt dat er natuurlijk een aantal verslaafde rukkers al sinds middernacht krampachtig op f5 zit te rammen om zo snel mogelijk de creme-fresh tegen de 17“ tft aan te deponeren.
Voordag het echter mogelijk is weer naar die verrotte maandag te gaan, moeten we ons eerst nog eens even door de zondag heen weten te knokken, wat niet al te makkelijk is als je alles nog een beetje dubbel ziet, de manier waarop je praat verward wordt met een of ander geytenneuqersdialect, je het verzoek krijgt van feministenvereniging ”Alles went, behalve een vent.“ om hun vibo's met je trillende klauwen vast te houden, omdat hun batterijoplader de geest heeft gegeven, en je naar de plaatselijke zondagswinkel gaat om een zakje senseo-pads te halen, die je voor het gemak maar gebruikt als kauwgom.
Het liefst word je natuurlijk gewoon lekker met rust gelaten door alles en iedereen, wat waarschijnlijk ook gebeurt, omdat de mensen in je directe sociale kring al het donkerbruine vermoeden hebben dat ze bij het minste geringste een overvolle asbak hun kant op zien komen, incoherent gebral ten gehore krijgen waar ze toch niets mee kunnen, of een gebalde vuist met enige kracht en snelheid in het centrum van het gelaat mogen verwachten.
Natuurlijk wil je je niet vervelen op deze kleautedag, en daarom is er natuurlijk de Aardschok-SS.
Zoals 'Opperrukker' al zei vorige week: ”het plafond lachte me tegemoet omdat die al wist dat het weer tijd was voor de wekelijkse witbeurd“ (ja lieve rukkertjes, voor opperrukker was het ook zondag, dus ”witbeurt" ging voor het gemak met een 'd') en daar is het nu weer tijd voor.
Ga er maar weer eens lekker voor zitten, bak koffie, glaasje ijsthee, of pilsje (om die klotekater te verzuipen) erbij, haal je kinderverwekkingscapabele slagroomspuit maar weer uit de broek, bij gebrek aan glijmiddel c.q. handcreme schijnt braadboter van de Aldi ook goed te smeren....
~ Bekeken: 62 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

