Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- New White House Staff Criticized As Inadequate in Foreign Affairs
- het vogeltje zingt zoals het gebeft is
- met je mond vol tandpasta staan
- MINNIE IS WELL KNOWN AS MICKEY'S GIRLFRIEND
- een wonder is geschied, de poes is nat en het regent niet
- Dit is natuurlijk gewoon tegen die hele snuifcultuur daar, waar alles tussen de 15 - 65 heel het weekend aan de coke zit
- God heeft me geschapen zoals ik ben, sorry dat ik zwart lijk
- De grootste tegenslag van 2011: 2011.
- hier in maasmechelen practis nog nooit gehoord een paar seconden geleden · Vind ik leuk
- Intimi spraken deze zomer al over een moeizame herstart, waarbij oude frustraties snel opineuw de kop opstaken
- We moeten daar gewoon eerlijk in zijn. Een boek lezen met een geit op schoot is niet voor iedereen weggelegd. Tenzij het een opgezet exemplaar betreft
- STEEDS
- Zeg eens, Wii gamet er graag?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Ieder zijn één
Anthony, 2005-01-21

Hedenmiddag om 12.30 is het zover: tv1 wordt één.
Met een nieuw logo, mijner inziens volledig gebaseerd op een twister-mat, proberen ze weer het grootste tv-station van Vlaanderen te worden. Of zoals ze zelf zeggen: De eerste, de beste, de referentie. Beetje belachelijk, eigenlijk.
Een nieuw programma, dat vanavond zou moeten worden uitgezonden, dreigt al meteen te worden verbannen wegens plagiaat. Ideale schoonzoon en presentator Rob Van Oudenhoven had niet zo goed opgelet toen hij zijn idee “De Thuisploeg” indiende, het spelletje liep vorige zomer reeds op BBC1, althans, dat beweert men daar. (Dit spelletje heeft trouwens ook wat weg van Twister, met die 4 kleurentoetsen op je afstandsbediening...)
Mij zal het eerlijk gezegd worst wezen....

Hedenmiddag om 12.30 is het zover: tv1 wordt één.
Met een nieuw logo, mijner inziens volledig gebaseerd op een twister-mat, proberen ze weer het grootste tv-station van Vlaanderen te worden. Of zoals ze zelf zeggen: De eerste, de beste, de referentie. Beetje belachelijk, eigenlijk.
Een nieuw programma, dat vanavond zou moeten worden uitgezonden, dreigt al meteen te worden verbannen wegens plagiaat. Ideale schoonzoon en presentator Rob Van Oudenhoven had niet zo goed opgelet toen hij zijn idee “De Thuisploeg” indiende, het spelletje liep vorige zomer reeds op BBC1, althans, dat beweert men daar. (Dit spelletje heeft trouwens ook wat weg van Twister, met die 4 kleurentoetsen op je afstandsbediening...)
Mij zal het eerlijk gezegd worst wezen....
~ Bekeken: 68 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

