Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- naakt is niets aan
- HELLO O˥˥ƎH HELLO O˥˥ƎH HELLO O˥˥ƎH HELLO O˥˥ƎH Andy
- Na duizenden jaren geschreven geschiedenis, komt de mensheid collectief tot het oordeel, dat religie de kanker van de maatschappij is
- Ontstink jezel
- Het loopt wat Stroefkens bij Anderlecht
- zes 'n dertig
- :P ( ! ) = de weg naar succes, ook op JOUW werk!
- een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij
- MAURICE Cent-Six (sossies)
- In de toegevoegde tijd, toen het kalf al verdronken was voor de Luikenaren, maakte Denkey er nog 0-2.
- Думаю, это понравится участникам группы
- Ik heb geen eigendunk, ik heb zelfkennis! Ik ben niet arrogant, ik heb zelfrespect!
- Ik stond een beetje te niksen en rond te wandelen, toen kreeg ik een boete! Voor het nadoen van een agent!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Ieder zijn één
Anthony, 2005-01-21

Hedenmiddag om 12.30 is het zover: tv1 wordt één.
Met een nieuw logo, mijner inziens volledig gebaseerd op een twister-mat, proberen ze weer het grootste tv-station van Vlaanderen te worden. Of zoals ze zelf zeggen: De eerste, de beste, de referentie. Beetje belachelijk, eigenlijk.
Een nieuw programma, dat vanavond zou moeten worden uitgezonden, dreigt al meteen te worden verbannen wegens plagiaat. Ideale schoonzoon en presentator Rob Van Oudenhoven had niet zo goed opgelet toen hij zijn idee “De Thuisploeg” indiende, het spelletje liep vorige zomer reeds op BBC1, althans, dat beweert men daar. (Dit spelletje heeft trouwens ook wat weg van Twister, met die 4 kleurentoetsen op je afstandsbediening...)
Mij zal het eerlijk gezegd worst wezen....

Hedenmiddag om 12.30 is het zover: tv1 wordt één.
Met een nieuw logo, mijner inziens volledig gebaseerd op een twister-mat, proberen ze weer het grootste tv-station van Vlaanderen te worden. Of zoals ze zelf zeggen: De eerste, de beste, de referentie. Beetje belachelijk, eigenlijk.
Een nieuw programma, dat vanavond zou moeten worden uitgezonden, dreigt al meteen te worden verbannen wegens plagiaat. Ideale schoonzoon en presentator Rob Van Oudenhoven had niet zo goed opgelet toen hij zijn idee “De Thuisploeg” indiende, het spelletje liep vorige zomer reeds op BBC1, althans, dat beweert men daar. (Dit spelletje heeft trouwens ook wat weg van Twister, met die 4 kleurentoetsen op je afstandsbediening...)
Mij zal het eerlijk gezegd worst wezen....
~ Bekeken: 66 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

