Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I love seeing the fans of the music that I make ~ Gavin Rossdale
- Ik weet niet hoe, maar vergelijk het met een aardappel.
- Als je iemand niet kan verdragen, loop dan eens een km in zijn schoenen. Je bent dan niet alleen 1 km van hem verwijderd, maar bovendien heb je zijn schoenen!
- Hello, nice site I have a swim spa business and a english editor online group. we give acedemic editing services. our staff can edit any type of docum
- zo'n van 1000 vaders
- er zijn maar weinig huizen in Vlaanderen waar er géén lijmtang in de keukenla ligt
- Ik vindt dt-fouten vervelent!
- Je vais emmener une bouteille de jus d'orange pour mes amis francophones!
- Meester, kan jij van ons een selfie maken?
- Ik kende een vrouw die was zo frigide dat als ze der benen uit elkaar deed de thermostaat aan sloeg
- Vlieg bijvoorbeeld naar Bangkok.
- They told me to use the brain god gave me. I did. Now I'm an atheist. Ironic, isn't it?
- Unless you're a doctor with a very large
- If you catch someone brapting at work, acknowledge by exclaiming “brapt brapt!” or “brrrrrapt!” as they pass by.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Zijn de dagen van AaRdScHoK.NeT geteld????
Eluterius, 2004-12-26
Deze week heb ik, in plaats van leuke kerstkaartjes, twee brieven gekregen van een auteursrechtenorganisatie. Ik zou zogezegd enkele van de werken van hun vennoten reproduceren op AaRdScHoK.NeT.
Ikzelf heb het betreffende bericht NIET geplaatst, ikzelf heb de foto's NIET gepubliceerd.
De foto's stonden trouwens ook NIET op onze eigen server.
Ik krijg wel alle stront over me heen omdat het mijn site is.
Ik heb de nodige onderzoeken gedaan, ik mag me aan een fikse boete verwachten.
IS DIT DE MANIER WAAROP MEN TEGENWOORDIG MET ZULKE ZAKEN OMGAAT!?!?!?
Hadden de 'gedupeerde' fotografen mij gewoon en mailtje gestuurd, dan had ik zonder enig probleem en met mijn welgemeende excuses de postjes verwijderd.
Spreekt vanzelf dat de motivatie om aan het weblog verder te werken gesmolten is als sneeuw voor de zon.
Hoe graag de 'gedupeerden' het ook zouden hebben, namen noem ik NIET.
Trouwens, hoe kan je schadevergoeding eisen als er geen schade geleden is? Niemand van de medewerkers heeft ooit ook maar één cent verdiend aan AaRdScHoK.NeT.
Ik heb er goed over nagedacht, deze week is ook de rekening van de server binnengekomen, en daar klaag ik nu even niet over, dit zijn vaste prijzen, maar alles komt wel op 'n hoop, en ik ben ook bezig met 'n verbouwing dus het geld kan ergens anders beter aan besteed worden.
Het lijkt mij dan ook het 'beste' om ermee te stoppen. Het doet mezelf pijn om dit te moeten doen.
Moest het zover komen dan wou ik alle bloggers en vaste bezoekers ongelooflijk bedanken voor deze fijne maanden, en wou ik me verontschuldigen dat het misschien binnenkort allemaal afgelopen is.
Beste wensen voor 2005
[edit door Limbonees]
Als iemand ook maar enig idee heeft hoe dit eventueel op te lossen valt, pleur je gedachten maar in de comments. Ondanks dat ik er persoonlijk verder geen last van heb, is het wel een flinke domper zo met de feestdagen, en het zou jammer zijn om dit alles op te moeten geven, want we deden/doen het tot nu toe met alle plezier, en aan de bezoekersaantallen te zien zijn er zat mensen die het ook leuk vinden wat we hier doen in ons hoekje van het internet.
Het zou jammer zijn, maar het is wat Shunt al zei, het komt even allemaal tegelijk en daar gaat de zin om te loggen van over.
Iedere steun is welkom....
Deze week heb ik, in plaats van leuke kerstkaartjes, twee brieven gekregen van een auteursrechtenorganisatie. Ik zou zogezegd enkele van de werken van hun vennoten reproduceren op AaRdScHoK.NeT.
Ikzelf heb het betreffende bericht NIET geplaatst, ikzelf heb de foto's NIET gepubliceerd.
De foto's stonden trouwens ook NIET op onze eigen server.
Ik krijg wel alle stront over me heen omdat het mijn site is.
Ik heb de nodige onderzoeken gedaan, ik mag me aan een fikse boete verwachten.
IS DIT DE MANIER WAAROP MEN TEGENWOORDIG MET ZULKE ZAKEN OMGAAT!?!?!?
Hadden de 'gedupeerde' fotografen mij gewoon en mailtje gestuurd, dan had ik zonder enig probleem en met mijn welgemeende excuses de postjes verwijderd.
Spreekt vanzelf dat de motivatie om aan het weblog verder te werken gesmolten is als sneeuw voor de zon.
Hoe graag de 'gedupeerden' het ook zouden hebben, namen noem ik NIET.
Trouwens, hoe kan je schadevergoeding eisen als er geen schade geleden is? Niemand van de medewerkers heeft ooit ook maar één cent verdiend aan AaRdScHoK.NeT.
Ik heb er goed over nagedacht, deze week is ook de rekening van de server binnengekomen, en daar klaag ik nu even niet over, dit zijn vaste prijzen, maar alles komt wel op 'n hoop, en ik ben ook bezig met 'n verbouwing dus het geld kan ergens anders beter aan besteed worden.
Het lijkt mij dan ook het 'beste' om ermee te stoppen. Het doet mezelf pijn om dit te moeten doen.
Moest het zover komen dan wou ik alle bloggers en vaste bezoekers ongelooflijk bedanken voor deze fijne maanden, en wou ik me verontschuldigen dat het misschien binnenkort allemaal afgelopen is.
Beste wensen voor 2005
[edit door Limbonees]
Als iemand ook maar enig idee heeft hoe dit eventueel op te lossen valt, pleur je gedachten maar in de comments. Ondanks dat ik er persoonlijk verder geen last van heb, is het wel een flinke domper zo met de feestdagen, en het zou jammer zijn om dit alles op te moeten geven, want we deden/doen het tot nu toe met alle plezier, en aan de bezoekersaantallen te zien zijn er zat mensen die het ook leuk vinden wat we hier doen in ons hoekje van het internet.
Het zou jammer zijn, maar het is wat Shunt al zei, het komt even allemaal tegelijk en daar gaat de zin om te loggen van over.
Iedere steun is welkom....
~ Bekeken: 69 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

