Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- recht is iets krom wat gebogen is
- valt de regen in het huis; is er met het dak iets niet pluis
- Toen Vormer die handsbal vorig seizoen maakte namen ze de telefoon ook al niet op. Wat een zielige hoop supporters man. Liggen ze dagen lang te janken omdat ze in Genk verloren hebben. Ze hebben verdomme geen bal geraakt!!!!!
- José Special Wan Kanobi
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- Is ook is 1 tegen ge grond gegaan, is een jaar thuis geweest
- Geef mij maar die achter stuur . Heren heb gegoold. Pumps tot maat 43. De rest te krijgen bij s#%shop
- Taal- of schrijffout opgemerkt? Kopieer en plak deze als kwootje op deze site!
- Weezelkack!
- een galg is de beste hangplek
- Om te beginnen: het gaat me niet om het cafe op zich natuuelijk. Het gaat me om de essentie, de boodschap die hoer onderschuilt.
- wie een kuil graaft met zijn tanden krijgt geen vieze handen
- ik krijg koppijn van Feesboekiaanse teksten
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts
...

