Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- Wordt het niet eens hoog tijd dat men eens onderzoekt of ze in de prehistorie ook al neuspeuterden?
- Volgende week publiceren we de definitieve lijst van wie er nu allemaal kwaad is op wie in ons zielig klaagland. Zielige klagers.
- zaterdagavondjes lekker thuisblijven, dat heeft ook wel eens iets :) beetje hobby'en en bij het vrouwke zitten, of hobby'en MET het vrouwke héhé
- Dat die mottige Lambert zich maar wat gaat laten dilateren door zijn likvriendjes Ivo en Roel
- Heej Martijn jouw oksel stinkt naar azijn, heej ja heej ja hooow!
- Weinig is veel, als het van een echte vriend komt !!!!
- altijd LOL aan je msn-naam toevoegen, lol!
- Er gaat nogal gekakt worden in Mechelen 🤔
- ff geluk gehad vandaag ,had bijna goeiedag gezegd tegen iemand.
- Van mensen die nooit wat geven krijg ik wat .
- I have just spent over an hour reading the messages on this board, I find them facinating!
- Ironisch: op internet naar informatie over wafels zoeken en dan op een site uitkomen die melding maakt dat ze cookies gebruikt
- Dit joar goan veer op pad mit ut volgende motto: Dit joar geit d'r urban wink durch...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Sprookje
Eluterius, 2004-09-20
Over het algemeen zijn sprookjes maar saai.
Meestal gaan ze over blonde prinsessen met lange haren die in een toren opgesloten zitten, waar ze niets anders te doen hebben dan erwtjes sorteren, en kikkers kussen. Dan word die kikker een prins, en trekken ze de kat laarzen aan en gaan ze samen voetballen, komt er opeens een dwerg langs met veel te grote laarzen, die haalt weer 7 vriendjes erbij, die net bij een stel beren de pap hebben opgegeten, dan prikt die suffe prinses zich aan een spinnewiel, komt er alweer een dwerg die zo duf is dat hij zijn eigen naam niet meer weet, besluit een andere pipo om 3 bonen in de grond te stoppen, gaan ze met glazen schoenen aan naar een feestje, daar krijgen ze honger van, eten ze een appel, vallen ze dood neer en ze leefden nog lang en gelukkig.
Zoiets kan mij dus niet al te lang boeien. Behalve als het onderwerp van het sprookje mij aanspreekt....
Over het algemeen zijn sprookjes maar saai.
Meestal gaan ze over blonde prinsessen met lange haren die in een toren opgesloten zitten, waar ze niets anders te doen hebben dan erwtjes sorteren, en kikkers kussen. Dan word die kikker een prins, en trekken ze de kat laarzen aan en gaan ze samen voetballen, komt er opeens een dwerg langs met veel te grote laarzen, die haalt weer 7 vriendjes erbij, die net bij een stel beren de pap hebben opgegeten, dan prikt die suffe prinses zich aan een spinnewiel, komt er alweer een dwerg die zo duf is dat hij zijn eigen naam niet meer weet, besluit een andere pipo om 3 bonen in de grond te stoppen, gaan ze met glazen schoenen aan naar een feestje, daar krijgen ze honger van, eten ze een appel, vallen ze dood neer en ze leefden nog lang en gelukkig.
Zoiets kan mij dus niet al te lang boeien. Behalve als het onderwerp van het sprookje mij aanspreekt....
~ Bekeken: 69 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

