Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- la vengeance est un plat qui se mange froid
- Komààn zeg, wie wil er nu seks met een màn!? Euh ja, buiten vrouwen dan
- een pilsje in de kraag vatten
- vraag het aan 10.000 vrouwen
- LADOSTA NDUBNDA OFLERTS!!
- Vroeger kende men slechts 2 seksstandjes: de missionarishouding en de geheelonthouding
- we're so glad having discovered this web page, it's toally everything my friend and I have been searching for. The information on the web page is bene
- het is hier altijd donker, ik weet niet waar dat aan licht
- the box said : "install on windows xp or better", so i installed it on my mac
- AS TE NOEW NEET GEIS BEWÈGE, DAN KLOP ICH DICH NÈÈR!
- Nochantans ziet Zulj alles beter!
- er kletste een onaangenaam kleverig, witachtig goedje in m´n nek
- I see her shit in the harbour. I can & shall obey
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Vlaams Blok eist superboetes voor gewelddadige games
Wally, 2004-09-16
Met Het Vlaams Blok is het altijd even lachen.
Filip Dewinter is geschokt door het realistische geweld van een aantal gore moordspelletjes zoals Doom , Grand Theft Auto of Manhunt . Die games zijn gewoon in de handel te verkrijgen, zonder enige regelgeving'', zegt Dewinter.
Nu dacht ik altijd dat het Vlaams blok wel van een beetje geweld hield...als ik deze foto van Filip Dewinter uit het arhief bekijk,moet ik zeggen dat hij nog zou passen als cover voor een Game.
Lees het volledige artikel hier
Tetris zou wel nog kunnen,als het maar met Vlaamse Blokjes is...
:-)

...
Met Het Vlaams Blok is het altijd even lachen.
Filip Dewinter is geschokt door het realistische geweld van een aantal gore moordspelletjes zoals Doom , Grand Theft Auto of Manhunt . Die games zijn gewoon in de handel te verkrijgen, zonder enige regelgeving'', zegt Dewinter.
Nu dacht ik altijd dat het Vlaams blok wel van een beetje geweld hield...als ik deze foto van Filip Dewinter uit het arhief bekijk,moet ik zeggen dat hij nog zou passen als cover voor een Game.
Lees het volledige artikel hier
Tetris zou wel nog kunnen,als het maar met Vlaamse Blokjes is...
:-)

...
~ Bekeken: 63 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

