Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Ik ga altijd met gemengde gevoelens werken. Tegenzin en misselijkheid
- Ich lach mich de lul oet de boks...
- Sonnegsen hoas
- Aĺlez we mogen nu met 10 buiten in de kou gaan zitten zonder toiletbezoek en als we dood gaan.mogen er 50 man.komen.
- Soms staat hier een kwootje waarvan je denkt: "Wat bedoelen ze dáár nu weer mee?"
- Zoveelste oorlogje over Achelse tennisclub: ex-partijtjesgenoot beschimpt schimpen van ‘sport’
- ZildeBilde: @9000ultras die is nog met va-kan-tieeeeee
- Laten vogels scheten?
- bafpund strose
- gravity always gets me down.
- Hier ik zijn!
- Roger had diarree, Angelique voelde zich ziek. Stijn had weer eens pijn en Guy zakte door zijn knuy.
- Het is het nog een plastic bakje wat er precies in past bij de buren hangt hier een papier met richtlijnen voor de sinterklaasactiviteit
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

