Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- This is one place were technology has become important to us. Working on a digital setup, you can just take things off then put them in other places and contruct your framework without loosing generation and end up with this carefully contructed, multi-layered format, but at the same time all of the parts in it are improvised and loose. Without digital technology, you couldn't do that. ~ Mark Hollis
- als de nood het hoogst is is de wc vlakbij
- Mijn eerste spuitje gekrijgen
- Voor mensen die hun steuntje bijdragen
- Ow godmiljaar.......nei he !!! Hangt me die weer 5 weken lang in de lamellen Mosse de sjroeve losdrejje, hink ze der 5 seconde in, is ze alweer onger Joah mer dan motte veer weer nuuje lamelleke
- Een gezonde ziel kan niet in een droog lichaam leven
- En weeral laat hamilton zien wat een wanker en slechte verliezer dat die paljas is
- Bishop Says Men Are Gay Because Their Mom Had Anal Sex While Pregnant
- Als echtparen echt paren waren, dan hadden echtgenoten echt genoten.
- Het klínkt als een aandoening, maar het ís een ziekte!
- We hebben onze 16000 ste datum. Hartelijk welkom Dirk Brand.
- Heartbreak. I see the tears you're hiding. There's plenty of room on my shoulders to cry on dude x
- Pieter steekt zijn wieter in een gieter
- Zoals het schrijven in hoofdletters ook niet helemaal normaal is.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Suggesties
Zwen, 2004-08-14
In het Funforum staat er reeds een topic over maar vind je je weg niet zo goed op een forum is het nu je kans om je welbespraakte en onevenaarbaare mening te geven over dingen die jij wil.
Wat vind je mis aan Aardschok, wat moet er meer, wat minder, wie stinkt en wie kan je wel bekoren? Smijt het er allemaal uit! En wie weet, misschien als je een beetje geluk hebt houden we er wel rekening mee...
Hoe zeiden ze het weer, “Aarschok, by and for the people” ?...
In het Funforum staat er reeds een topic over maar vind je je weg niet zo goed op een forum is het nu je kans om je welbespraakte en onevenaarbaare mening te geven over dingen die jij wil.
Wat vind je mis aan Aardschok, wat moet er meer, wat minder, wie stinkt en wie kan je wel bekoren? Smijt het er allemaal uit! En wie weet, misschien als je een beetje geluk hebt houden we er wel rekening mee...
Hoe zeiden ze het weer, “Aarschok, by and for the people” ?...
~ Bekeken: 65 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

