Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- wie het verband niet snapt moet geen verpleegster worden
- Soms staat hier een kwootje waarvan je denkt: "Wat bedoelen ze dáár nu weer mee?"
- My dog leaves more intelligent packages on my lawn.
- Maar ik weet niet wat ik moet doen!!! *trillende onderlip, onderdrukte snik, pak tas en maak me zonder iets te zeggen uit de voeten*
- Als je antwoordt, kan Jessica Jaggers Rosenthal je ook bellen en informatie zien zoals je Status Actief en wanneer je chatberichten hebt gelezen.
- Err process from sleep.
- Wetenschappers hebben ontdekt dat mensen ALLES GELOVEN, wanneer we stellen dat wetenschappers het hebben ontdekt
- Waar gaan we het vandaag eens over hebben? Aambeien? Braaksel?
- It's not that Flanders has a gazillion inhabitants who all send 10 mails every day. If you don't want people contacting your radio station, don't mention that they can do so on your website. Create an honest contact page which tells them to buzz off.
- Héééé ♫ làààààààsssss... ♩ heb ♪ ik een zuurpruim als ♫ bààààààsss!! ♫
- Eenden Hazard
- LOEPZUIVERE PENALTY , maar noch de scheids, noch de lijnrechters, noch de vierde scheids, noch de VAR ziet dat? RONDUIT BECHAMEND !!!!!!
- Stront. Laten we er stront op smeren.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Oranjegekte
Eluterius, 2004-06-26
Dat de hollanders gek zijn wisten wij al langer, Ze vinden oranje de mooiste kleur die er is, ze drinken Heiniken en worden elk jaar wel weer eens EK winnaar (en het wordt maar omde 4 jaar georganiseerd)
Zo was ook Dick advokaat enkele dagen geleden nog kop van jut waar hij nu weer de nationale held is dankzei een beetje geluk en hulp van de Tsjechen.
Maar wel leuk zijn de t-shirts!
Trouwens ze mogen over een minuutje aantreden tegen Zweden!
Update: Er is gebloed, gezweet en getraand, gebibberd en gebeefd maar het verdict is gevallen... We zullen geen Zweedse dames meer mogen bewonderen op de tribunes in Portugal......
Dat de hollanders gek zijn wisten wij al langer, Ze vinden oranje de mooiste kleur die er is, ze drinken Heiniken en worden elk jaar wel weer eens EK winnaar (en het wordt maar omde 4 jaar georganiseerd)
Zo was ook Dick advokaat enkele dagen geleden nog kop van jut waar hij nu weer de nationale held is dankzei een beetje geluk en hulp van de Tsjechen.
Maar wel leuk zijn de t-shirts!
Trouwens ze mogen over een minuutje aantreden tegen Zweden!
Update: Er is gebloed, gezweet en getraand, gebibberd en gebeefd maar het verdict is gevallen... We zullen geen Zweedse dames meer mogen bewonderen op de tribunes in Portugal......
~ Bekeken: 57 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

