Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I declare that the Beatles are mutants Prototypes of evolutionary agents sent by God, endowed with a mysterious power to create a new human species, a young race of laughing freemen ~ Timothy Leary
- ich stehe auf dem Schlauch
- Vast en zeker, die leugenachtige media blijven maar doorgaan, er zijn mensen die geloven dat het verslaan van IS alles oplost, die geloven dat de overige moslims nu allemaal John Denver beginnen zinge
- don't think anything
- Erm, I think you were misinformed. As far as I'm concerned, I am not duty-bound to playing any game at all
- En toen luidde het verdict: verdikt. Beetje magertjes, vind ik.
- Ik ben vandaag zonder bh gaan werken! Maar ja, ik ben dan ook een man
- Het leven heeft geen afstandsbediening. Je moet opstaan en het zelf doen.
- Nog een kleine tip voor sommige mensen ivm aankomende hitte; deodorant
- CRONYISM
- Man man man, probeer je te slapen maar lukt van geen kant. Geen idee wat de oorzaak kan zijn. Schaapjes tellen kan ook niet omwille van het komende offerfeest
- Als je een smartphone of tablet hebt, dan kun je de gratis Amazon app utiliser pour recevoir les notifications de livraison et suivre votre colis en cours de route.
- tegen dat de dikke mager is , is de magere al dood
- hoge bomen maken lange planken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Oranjegekte
Eluterius, 2004-06-26
Dat de hollanders gek zijn wisten wij al langer, Ze vinden oranje de mooiste kleur die er is, ze drinken Heiniken en worden elk jaar wel weer eens EK winnaar (en het wordt maar omde 4 jaar georganiseerd)
Zo was ook Dick advokaat enkele dagen geleden nog kop van jut waar hij nu weer de nationale held is dankzei een beetje geluk en hulp van de Tsjechen.
Maar wel leuk zijn de t-shirts!
Trouwens ze mogen over een minuutje aantreden tegen Zweden!
Update: Er is gebloed, gezweet en getraand, gebibberd en gebeefd maar het verdict is gevallen... We zullen geen Zweedse dames meer mogen bewonderen op de tribunes in Portugal......
Dat de hollanders gek zijn wisten wij al langer, Ze vinden oranje de mooiste kleur die er is, ze drinken Heiniken en worden elk jaar wel weer eens EK winnaar (en het wordt maar omde 4 jaar georganiseerd)
Zo was ook Dick advokaat enkele dagen geleden nog kop van jut waar hij nu weer de nationale held is dankzei een beetje geluk en hulp van de Tsjechen.
Maar wel leuk zijn de t-shirts!
Trouwens ze mogen over een minuutje aantreden tegen Zweden!
Update: Er is gebloed, gezweet en getraand, gebibberd en gebeefd maar het verdict is gevallen... We zullen geen Zweedse dames meer mogen bewonderen op de tribunes in Portugal......
~ Bekeken: 56 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

