Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- In de huidige literatuur komen langzaam meer berichten dat de shunt geen echte verbetering geeft.
- I love it how they sink screws in a construction which could be done more neatly with an axe!
- Uuueeehhh... UUUuuhuuuueehh... wat moet ik noooouuuu doennnn!?
- Dit is Christus niet, dit is er ene van de BeeGees! Zeker weten. Maakt het strijkijzer geen geluid?
- ben net terug van de putte in lommel
- Walgelijk: pizzabezorger heeft jeuk op intieme plaats en lost dat erg agressief op
- Of nie of hoe of wa...?
- Aarsjeuk, wat is dáár nu het nut van?!
- Gij gelooft toch ook niet dat vlinders hooi eten e!
- Eric Carmen - All by marcel
- sorry my pc gave birth to an elephant and died
- Klopp wordt gek
- Het ´doktertje spelen´ wordt, net zoals elke uiting van seksualiteit, gezien als een ernstig gedragsprobleem
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Spamhoer
Eluterius, 2004-06-23
Anke Troch, een finaliste Miss België vraagt mij in deze spam mail om op haar te stemmen
Hallo.
Eerst en vooral sorry dat ik u hiervoor langs deze weg moet storen.
Mijn naam is Anke en ik ben kandidate finaliste Miss België 2005 voor de provincie Oost-Vlaanderen. Ik wou langs deze weg vragen of u zo vriendelijk zou willen zijn om uw stem op mij uit te brengen. Je kan dit doen door naar mijn persoonlijke site http://www.anketroch.be te surfen en daar op de balk 'stemmen' te klikken. Daarna enter je de site et voila, ik ben je eeuwig dankbaar :-).
Alvast enorm bedankt !! -x-x-
P.S.: je mag ook gerust een berichtje achterlaten in mijn gastenboek. Groetjes.
Wat doen we nu daar mee?
Spammen, Afschuwlijk lelijke site en een flets madammeke.
Heeft iemand tips voor deze jonge dame? mail ze gerust naar ankeMB05@hotmail.com...
Anke Troch, een finaliste Miss België vraagt mij in deze spam mail om op haar te stemmen
Hallo.
Eerst en vooral sorry dat ik u hiervoor langs deze weg moet storen.
Mijn naam is Anke en ik ben kandidate finaliste Miss België 2005 voor de provincie Oost-Vlaanderen. Ik wou langs deze weg vragen of u zo vriendelijk zou willen zijn om uw stem op mij uit te brengen. Je kan dit doen door naar mijn persoonlijke site http://www.anketroch.be te surfen en daar op de balk 'stemmen' te klikken. Daarna enter je de site et voila, ik ben je eeuwig dankbaar :-).
Alvast enorm bedankt !! -x-x-
P.S.: je mag ook gerust een berichtje achterlaten in mijn gastenboek. Groetjes.
Wat doen we nu daar mee?
Spammen, Afschuwlijk lelijke site en een flets madammeke.
Heeft iemand tips voor deze jonge dame? mail ze gerust naar ankeMB05@hotmail.com...
~ Bekeken: 64 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

