Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- een oogje in het zeil kijken
- "Don't throw your old car away because you can use the buckles as key holders" sounds a bit stupid when u say it out loud
- kwak zei de kikker toen hij klaar kwam.
- of huurs dich neet tegooi?
- Er liepen wel meer eikels rond. En die verloren bekermatch; Dennis praet daar niet graag over
- wie in de broek plast trekke hem uit
- Er zijn twee soorten mensen in de wereld; zij die informatie kunnen vergaren uit onvolledige gegevens,
- De Miss was misschien nog maar net in Mississipi of ze miste haar middel tegen misselijkheid
- Iemand die 'terug van weggeweest' is, is eigenlijk weer weg. Want als hij weggeweest is, dan is hij al terug, dus gaat hij TERUG TERUG.
- ik wies nimee wor ik me menne kop zat!
- Stanley Ugt, een gevaarlijke presentator uit Gierne, knoeit steevast met koekbeslag in badkamers
- Bloembak
- Wilco Van Der Mep trekt in een reflex zomaar eventjes een dozijn appelsienen tegen de grond!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Spamhoer
Eluterius, 2004-06-23
Anke Troch, een finaliste Miss België vraagt mij in deze spam mail om op haar te stemmen
Hallo.
Eerst en vooral sorry dat ik u hiervoor langs deze weg moet storen.
Mijn naam is Anke en ik ben kandidate finaliste Miss België 2005 voor de provincie Oost-Vlaanderen. Ik wou langs deze weg vragen of u zo vriendelijk zou willen zijn om uw stem op mij uit te brengen. Je kan dit doen door naar mijn persoonlijke site http://www.anketroch.be te surfen en daar op de balk 'stemmen' te klikken. Daarna enter je de site et voila, ik ben je eeuwig dankbaar :-).
Alvast enorm bedankt !! -x-x-
P.S.: je mag ook gerust een berichtje achterlaten in mijn gastenboek. Groetjes.
Wat doen we nu daar mee?
Spammen, Afschuwlijk lelijke site en een flets madammeke.
Heeft iemand tips voor deze jonge dame? mail ze gerust naar ankeMB05@hotmail.com...
Anke Troch, een finaliste Miss België vraagt mij in deze spam mail om op haar te stemmen
Hallo.
Eerst en vooral sorry dat ik u hiervoor langs deze weg moet storen.
Mijn naam is Anke en ik ben kandidate finaliste Miss België 2005 voor de provincie Oost-Vlaanderen. Ik wou langs deze weg vragen of u zo vriendelijk zou willen zijn om uw stem op mij uit te brengen. Je kan dit doen door naar mijn persoonlijke site http://www.anketroch.be te surfen en daar op de balk 'stemmen' te klikken. Daarna enter je de site et voila, ik ben je eeuwig dankbaar :-).
Alvast enorm bedankt !! -x-x-
P.S.: je mag ook gerust een berichtje achterlaten in mijn gastenboek. Groetjes.
Wat doen we nu daar mee?
Spammen, Afschuwlijk lelijke site en een flets madammeke.
Heeft iemand tips voor deze jonge dame? mail ze gerust naar ankeMB05@hotmail.com...
~ Bekeken: 65 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

