Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Allez leef julder moa kei ut.
- De scheve schaats rechtzetten
- the sherpetetor is back van planet wok
- hij voelde zich als een kip in het water
- Dat ik een klompvoet heb is nooit de doorslaggevende aanleiding geweest om landbouwer te worden
- Racing Genk is weer indruk aan het maken. Het doelpunt dat gescoord werd op Besiktas was van fantastische makelijk. Kijk en geniet van de goal van
- Zelfs met een gouden zadel blijft een ezel een ezel
- Dus gij kunt op uw scherm iets tussen twee pixels in zetten? Knap!
- STOP SHOVELING POOP! Now You Can Simply Lift & Toss!
- Vogels die in kooien worden geboren, denken dat vliegen een ziekte is
- Israël / Gaza, Oekraiëne, Afghanistan, Jemen, Congo, Zuid-Soedan, ... De wapenindustrie beleeft hoogdagen door de domheid die alom regeert
- zie je buiten Janneke maan, heb je je gordijnen niet dichtgedaan .
- Als ze nou bij Ajax Huntel de stuntel met zijn stunt aankopen en Schreuder er niet uitgooien kijk ik in ieder geval niet meer. Wat n teloorgang
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Speciaal voor klootzakken@hotmail.com...
Shunt, 2004-05-16
Deze morgen vond ik deze mail in m'n meelboks:
Zijt gijle ni beschaamt om ule degoutante seksistische vrouwenmoppen? Tis alsof mannen zoveel beter zijn. Maa da is echt wel niet het geval, zijt daar maar zeker van. Gijle zijt gewoon walgelijk! Waarom gaan er eens wat meer seksistische mannenmoppen komen? Waarschijnlijk nooit want daar kunnen jullie waarschijnlijk zelf niet tegen. Tis wel makkelijk hé, om vrouwen belachelijk te maken. Jullie zouden beter eens jezelf bekijken ipv commentaar te geven op vrouwen.
Dat het in de eerste plaats beschaamd is en niet beschaamt, zullen we deze keer door onze perverse vingers zien.
Dat men commentaar geeft zonder eerst eens goed rond te kijken op de site, vinden we moeilijker te aanvaarden.
Aardschok.net is een neutrale site, iedereen is welkom en iedereen wordt gelijk behandeld, blanque, zwart, man, vrouw, smurf of teletubbie, ....
We hébben namelijk een trits mannenmoppen op de site staan, meer bepaald hier, hier, hier en hier.
Tot uw dienst!...
Deze morgen vond ik deze mail in m'n meelboks:
Zijt gijle ni beschaamt om ule degoutante seksistische vrouwenmoppen? Tis alsof mannen zoveel beter zijn. Maa da is echt wel niet het geval, zijt daar maar zeker van. Gijle zijt gewoon walgelijk! Waarom gaan er eens wat meer seksistische mannenmoppen komen? Waarschijnlijk nooit want daar kunnen jullie waarschijnlijk zelf niet tegen. Tis wel makkelijk hé, om vrouwen belachelijk te maken. Jullie zouden beter eens jezelf bekijken ipv commentaar te geven op vrouwen.
Dat het in de eerste plaats beschaamd is en niet beschaamt, zullen we deze keer door onze perverse vingers zien.
Dat men commentaar geeft zonder eerst eens goed rond te kijken op de site, vinden we moeilijker te aanvaarden.
Aardschok.net is een neutrale site, iedereen is welkom en iedereen wordt gelijk behandeld, blanque, zwart, man, vrouw, smurf of teletubbie, ....
We hébben namelijk een trits mannenmoppen op de site staan, meer bepaald hier, hier, hier en hier.
Tot uw dienst!...
~ Bekeken: 61 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

