Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Drinking bear is easy. Trashing your hotel room is easy. But being a Christian, that´s a tough call. That´s rebellion. ~ Alice Cooper
- This thopen da de Vlamingen daar NIET in lopen. Een echte 'Vlaming'.... Euhm... 'This' ? 'Thopen' ???
- Barzan Tatti, iemand die vorig jaar achteraan nog stevig moest hertimmeren, levert geschild fruit aan uw deur. Ook 's nachtssss!
- TIEN TON TET
- Namens het Nationaal Gaming Board ik hierbij melden dat uwe-mail is getrokken winnaar van het programma gehouden op 10/04/2010.
- Taal- of schrijffout opgemerkt? Gefeliciteerd!
- zie je iets waarvan je denkt "dat hoort niet op de grond", dan raap je 't op en leg je het weg, anders wordt het hier te bont!!
- Het leven moet met liefde en humor worden geleefd, liefde om het te begrijpen humor om het te dragen.
- sundays are for hangovers and takeaways
- grotesko is ne schat van ne vent!
- Om 18 u start de Facebook Live “Boombarie” vanuit Sint Amandskerk te Roeselare over de Klilaatswitch en Wonen in een nieuwe groen stad
- de kroegbaas is het allemaal goed zat
- De bliksemafleider op een kerk is hét bewijs dat zelfs gelovigen wetenschap boven religie stellen ↯⭍
- Wedding event shots plus the video become a long-lasting memory when it comes to couples plus the relatives. A properly caught marriage photograph con
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Relaxt.
Silla, 2004-05-12
Lekker een beetje rondrijden vind ik altijd wel een ontspannende bezigheid.
Lekker de radio aan, raampjes open en genieten van al het moois wat je onderweg tegenkomt.
Cruisen met een motor lijkt me ook helemaal geweldig. Alleen jammer dat ik geen motor(rijbewijs) heb. Zo'n hele stoet motors vind ik wel een vet gezicht. Zeker als er een aantal apparte motoren bij zitten, zoals deze.
Ooit zal ik dat nog wel eens doen, mijn motor rijbewijs halen, en bovengenoemde uitvoeren. Tot het zover is rij ik wel lekker relaxt rond in mijn 4-wieler.
(via A-rD)...
Lekker een beetje rondrijden vind ik altijd wel een ontspannende bezigheid.
Lekker de radio aan, raampjes open en genieten van al het moois wat je onderweg tegenkomt.
Cruisen met een motor lijkt me ook helemaal geweldig. Alleen jammer dat ik geen motor(rijbewijs) heb. Zo'n hele stoet motors vind ik wel een vet gezicht. Zeker als er een aantal apparte motoren bij zitten, zoals deze.
Ooit zal ik dat nog wel eens doen, mijn motor rijbewijs halen, en bovengenoemde uitvoeren. Tot het zover is rij ik wel lekker relaxt rond in mijn 4-wieler.
(via A-rD)...
~ Bekeken: 65 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

