Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Writing About Music Is Like Dancing About Architecture ~ Laurie Anderson
- Zeg nooit nooit, maar niets duurt eeuwig, maar alles komt goed. NEEE!!! ZEG NOOIT 'ZEG NOOT NOOIT' GROTVERDOEME!! LEREN JULLIE DAN NIKS!?!?!?
- Ik kan niet tegen de ongemakkelijkheid hier
- They would have accepted you in a couple of hours if you'd vaginaized the peanut butter.
- Je moet toch maar zin hebben om die SCHIT van Trump opteruimen.Dat vind Ik
- “Standing alone is better than standing with people who don't value you.”
- Limburgse cakehandelaars verslepen tonnen en codeïne voor drugsbaron
- I wish it were simple, but we give up easily...
- Wil je wel een beetje uitkijken??? Ik zeg het net!!!
- als schijnt in november de zon, 1000 kg blijft een ton
- Tja Ruyters, dat heb je er van als je je pecker achterna loopt, eerst een wijf aan de haak slaan 'om ze te hebben' en er dan niet tevreden mee zijn...
- Als je weet dat een toetsenbord meer microben bevat dan een wc-bril, stop met zeveren op facebook, en zet u op uwe vuile wc-bril
- Christine and the Queens of the 21 henry rolling stone temple pilots
- NET 3778. No servers were detected on the network. If there are servers active on the net, the failure to detect them may indicate that your network cable is loose, or that hardware problems exist.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Nicosphere3000
Eluterius, 2004-04-20
Ik als fervent roker, vind het natuurlijk maar helemaal niks dat je tegenswoordigs bijna nergens meer een lekker peukie kunt opsteken om van je stressgevoelens af te komen zonder dat je daar een neger die scheel kijkt, een wandelende bloemkool van in de 80 of een willekeurige andere onschuldige passant je knokkels eens van heel dicht bij hoeft te laten zien, of er op andere wellicht meer creatieve wijzen je agressie op botviert.
Zelfs in de trein omringd door buitenlands pratende mensen, die om een of andere reden dit taaltje alleen kunnen gebruiken, indien het op 150% van het normale volume uitgevoerd wordt, kleine kinderen jengelend door de trein rennen, of de scheelkijkende neger zoals hierboven ook al vermeld kan je niet even relaxt een peukie opsteken om je van irritatieopwekkende gevoelens te verlossen.
Men stoort zich er zogenaamd aan. Meeroken is dodelijk. En in 2005 willen ze in Nederland het roken in cafés en restaurants ook volledig elimineren.
Gelukkig is er voor mensen zoals mij een oplossing. De Nicosphere3000.
Ik ga er tenminste vanuit dat dit de beta versie is, en dat het volgende model een ventieltje heeft waardoor je ook je drankje nog naar binnen kan gieten bij een bezoek aan het cafe, want dat is met het huidige model nogal een knoeiboel denk ik.
Meer weten over dit fantastische product? Hierrr!
(via tut-a)
...
Ik als fervent roker, vind het natuurlijk maar helemaal niks dat je tegenswoordigs bijna nergens meer een lekker peukie kunt opsteken om van je stressgevoelens af te komen zonder dat je daar een neger die scheel kijkt, een wandelende bloemkool van in de 80 of een willekeurige andere onschuldige passant je knokkels eens van heel dicht bij hoeft te laten zien, of er op andere wellicht meer creatieve wijzen je agressie op botviert.
Zelfs in de trein omringd door buitenlands pratende mensen, die om een of andere reden dit taaltje alleen kunnen gebruiken, indien het op 150% van het normale volume uitgevoerd wordt, kleine kinderen jengelend door de trein rennen, of de scheelkijkende neger zoals hierboven ook al vermeld kan je niet even relaxt een peukie opsteken om je van irritatieopwekkende gevoelens te verlossen.
Men stoort zich er zogenaamd aan. Meeroken is dodelijk. En in 2005 willen ze in Nederland het roken in cafés en restaurants ook volledig elimineren.
Gelukkig is er voor mensen zoals mij een oplossing. De Nicosphere3000.
Ik ga er tenminste vanuit dat dit de beta versie is, en dat het volgende model een ventieltje heeft waardoor je ook je drankje nog naar binnen kan gieten bij een bezoek aan het cafe, want dat is met het huidige model nogal een knoeiboel denk ik.
Meer weten over dit fantastische product? Hierrr!
(via tut-a)
...
~ Bekeken: 62 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

