Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- I love it how they sink screws in a construction which could be done more neatly with an axe!
- de aktie sloeg in als een kogel door de kerk
- Bij ieder schoon wijf loopt er altijd een lelijk spook
- Achteraf trok de tandarts een dik pensioen.
- hoge omen drinken veel koffie
- beter een goede buur dan hoge huur
- Hlp! r schlt its mt mijn totsnbord!
- niets zo qlote als een quote met een q
- Rug
- Het pornofilmpje werkte niet. De foutmelding zei dat er iets misliep met het "afspelen". Euh ja, dat dus.
- Bedankt voor de tip, Sporza, maar neen, ik kijk vanavond NIET naar de laatste Extra Time met Frank Raes
- Ja, je kan wel stellen dat ik besluiteloos ben... Of nee, wacht
- Gij gelooft toch ook niet dat vlinders hooi eten e!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Geenstijl stopt ermee
Anthony, 2004-04-20
“Zojuist bereikte ons het verschrikkelijke bericht dat onbekenden GS-logger De Chileen thuis hebben opgezocht en zwaar hebben mishandeld. Drie mannen, getooid met bivakmutsen, belden even na 23.00 uur bij hem aan en sloegen hem met onder meer een honkbalknuppel buiten westen.
De Chileen, logger van GeenStijl maar vooral ook een goede vriend, werd net als andere redactieleden van GeenStijl al geruime tijd bedreigd.
De in allerijl gewaarschuwde hulpdiensten waren snel ter plaatsen en hebben hem met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, alwaar hij nu verblijft. Onze gedachten gaan uit naar zijn vriendin en zijn familie.
Tevens is het voor ons reden met onmiddellijke ingang te stoppen met GeenStijl. We zijn op, we zijn kapot en we hebben er als het zo moet geen zin meer in.
Of het nu Oud-Links aanhangers, milieu-extremisten, kaalkopjes of Stivorogekken waren, dat doet er niet toe. Blijkbaar kan je in dit land niet meer voor je mening uitkomen.
naar GeenStijl.nl”
Dit stond te lezen op Geenstijl vanochtend.
Waar gaat de wereld toch naartoe? Moeten wij dan vanaf vandaag met ons geweer in de hand de deur gaan openen?
Nu staat er dit:
“Het is mooi geweest, de laatste stijlloze grap is uitgehaald en wel in de vorm van een digitale molestatie van een verzonnen persoon. Welnu dames en heren (ook van de pers): De Chileen is springlevend en zit op dit moment lekker in het vliegtuig voor een welverdiende vakantie. Een jaar lang GeenStijl ging ons niet in de koude kleren zitten. We hebben een monster gecreëerd, hoogste tijd om deze op een stijlloze manier de nek om te draaien.
Wellicht dat we elkaar in de toekomst opnieuw zullen tegenkomen, maar voor nu is het even genoeg. Onze boodschap: loop achter niemand aan, blijf kritisch en blijf altijd vragen stellen.
ongezien de tiefus!”
Het hele verhaal van de molestatie van 'De Chileen' was dus uit de duim gezogen, hetgeen niet wegneemt dat de heren van GS toch besloten hebben de pin erin te meppen.
Eigenlijk konden we van een log met zo'n naam niets anders verwachten, dan dat ze het op deze manier zouden doen.
Nou maar hopen dat dit niet ook een hoax blijkt te zijn, maar voor nu: Bedankt geenstijl, het was leuk, en ook voor jullie ongezien de tyfus achter je linker bijbal!

...
“Zojuist bereikte ons het verschrikkelijke bericht dat onbekenden GS-logger De Chileen thuis hebben opgezocht en zwaar hebben mishandeld. Drie mannen, getooid met bivakmutsen, belden even na 23.00 uur bij hem aan en sloegen hem met onder meer een honkbalknuppel buiten westen.
De Chileen, logger van GeenStijl maar vooral ook een goede vriend, werd net als andere redactieleden van GeenStijl al geruime tijd bedreigd.
De in allerijl gewaarschuwde hulpdiensten waren snel ter plaatsen en hebben hem met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, alwaar hij nu verblijft. Onze gedachten gaan uit naar zijn vriendin en zijn familie.
Tevens is het voor ons reden met onmiddellijke ingang te stoppen met GeenStijl. We zijn op, we zijn kapot en we hebben er als het zo moet geen zin meer in.
Of het nu Oud-Links aanhangers, milieu-extremisten, kaalkopjes of Stivorogekken waren, dat doet er niet toe. Blijkbaar kan je in dit land niet meer voor je mening uitkomen.
naar GeenStijl.nl”
Dit stond te lezen op Geenstijl vanochtend.
Waar gaat de wereld toch naartoe? Moeten wij dan vanaf vandaag met ons geweer in de hand de deur gaan openen?
Nu staat er dit:
“Het is mooi geweest, de laatste stijlloze grap is uitgehaald en wel in de vorm van een digitale molestatie van een verzonnen persoon. Welnu dames en heren (ook van de pers): De Chileen is springlevend en zit op dit moment lekker in het vliegtuig voor een welverdiende vakantie. Een jaar lang GeenStijl ging ons niet in de koude kleren zitten. We hebben een monster gecreëerd, hoogste tijd om deze op een stijlloze manier de nek om te draaien.
Wellicht dat we elkaar in de toekomst opnieuw zullen tegenkomen, maar voor nu is het even genoeg. Onze boodschap: loop achter niemand aan, blijf kritisch en blijf altijd vragen stellen.
ongezien de tiefus!”
Het hele verhaal van de molestatie van 'De Chileen' was dus uit de duim gezogen, hetgeen niet wegneemt dat de heren van GS toch besloten hebben de pin erin te meppen.
Eigenlijk konden we van een log met zo'n naam niets anders verwachten, dan dat ze het op deze manier zouden doen.
Nou maar hopen dat dit niet ook een hoax blijkt te zijn, maar voor nu: Bedankt geenstijl, het was leuk, en ook voor jullie ongezien de tyfus achter je linker bijbal!

(img gejat van SB)
...
~ Bekeken: 63 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

