Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I go to a very visual place when I'm singing. It's very cinematic and I get this feeling of space. I love when music does that. ~ Dave Gahan
- Mungkin imej teks yang berkata 'SD ลานจอดรถ Car Park VS-SOMSHOND ห้อง
- SKEMBOEROEB SHEB KHAZEM CHIMENEI SMERHODNIWOA!
- Jomo Van Tor, een netbaltrainer met een uiterst accurate gaydar, kan dialecten bij kippen herkennen
- zolang mensen denken dat dieren niet denken, zullen denken denken denk eens na
- Потік динамо, будь ласка?
- Vervelend om steeds maar een paar lijnen te kunnen lezen? Dat begrijpen we. Daarom hoef je niet te betalen om onze zever te lezen.
- Heej Omer heb je weer jeuk aan je ster? Heej ja heej ja hooow!
- Ik word liever gehaat om wie ik ben dan geliefd om wie ik niet ben...
- Jaremtsjoek liet tussendoor een reuzenkans op de 2-2 liggen en net daarna liept Sylla tegen zijn tweede gele kaart aan.
- wie het kleine niet eert is vaak gefrusteerd
- een wonder is geschied, de poes is nat en het regent niet
- comrade conrad
- tot het over een aardige som gaat, er drie azen op tafel liggen en twee spelers een aas in de hand hebben, dan is het hek van de dam...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Nedstat-Gate
Zwen, 2004-04-19
Bij NedStat heeft iemand iets te veel gezopen, en is bij het kotsen waarschijnlijk met zijn kop in de plee vast komen te zitten, hetgeen hem (of haar natuurlijk) permanente hersenbeschadiging heeft opgeleverd!
Die dwazen daar hebben besloten dat de grotere weblogs bij ieder postje een nieuwe teller aangemaakt moet worden.
Nou de heren van Volkomenkut, Retecool, en Geenstijl zijn het daar dus niet mee eens. En wij ook niet!
Bij deze heren en dames van NatSted: Dikke vinger!
Neuq jullie, en neuq jullie icoontje. In navolging van vele anderen steunen wij de boycot van die tellerpooier!

...
Bij NedStat heeft iemand iets te veel gezopen, en is bij het kotsen waarschijnlijk met zijn kop in de plee vast komen te zitten, hetgeen hem (of haar natuurlijk) permanente hersenbeschadiging heeft opgeleverd!
Die dwazen daar hebben besloten dat de grotere weblogs bij ieder postje een nieuwe teller aangemaakt moet worden.
Nou de heren van Volkomenkut, Retecool, en Geenstijl zijn het daar dus niet mee eens. En wij ook niet!
Bij deze heren en dames van NatSted: Dikke vinger!
Neuq jullie, en neuq jullie icoontje. In navolging van vele anderen steunen wij de boycot van die tellerpooier!


~ Bekeken: 72 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

