Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Drugs Are A Waste Of Time They Destroy Your Memory And Your Self- Respect And Everything That Goes Along With With Your Self Esteem ~ Kurt Cobain
- I am final, I am sorry, but, in my opinion, this theme is not so actual.
- This is to warning all of you cross-dressers out there. Return to your god, or you'll end up as a ghastly man-molester
- in mij legt geen enkele vogel een ei
- D'er hangt kak in de lucht
- Werner's kaasplankje werd gesingneerd door al zijn collega's en daarna gewoon weggegooid
- bepaalde personen lijken echt toch wel het verstand van een stoeptegel, het normbesef van een pindanoot en het fatsoen van een emmer stront te hebben. Met mijn welgemeende verontschuldigingen aan alle emmers stront in de wereld voor de vergelijking
- oefening baart overbevolking
- ni har vunnit 5 bortamatcher dock
- Scheiß von die Liga, Sie sind der Scheiß von die Liga! Scheiß von die Liiiigaaaaa
- Wij zijn zondig en trots
- Ik kan grotverdoeme mijn onzichtbare hoorapparaten niet meer terugvinden
- pfffffffff!!! die graaier kan zijn hele leven voort met wat hij ons ontstolen heeft , verdient zeker niet. Doortrapte tweezak!
- zoiets heeft menigmaal vertrekkende gevolgen!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Goedemorgen!
Silla, 2004-04-19
Lekker geslapen? Dan wil je vast een kopje koffie!
Ja, ochtendgymnastiek is funest! Heb je haast?
Ow, je gaat naar je vriendin, best een lekker ding, ze gaat ook goed met de tijd mee!
Alleen jammer dat ze al een zoontje heeft. Vergeet je deo niet hè!
Ga je haar je nieuwe truuk laten zien? Ik geef de hond wel wat te vreten zo.
Neehee, dat vergeet ik heus niet!
Dat doe ik zodra ik terug ben van de kapper. Maar eerst moet ik nog eventjes naar de dokter.
Had jij trouwens dat probleempje al opgelost?
Ok dan! Tot straks!
(thnx LMN voor de OD)...
Lekker geslapen? Dan wil je vast een kopje koffie!
Ja, ochtendgymnastiek is funest! Heb je haast?
Ow, je gaat naar je vriendin, best een lekker ding, ze gaat ook goed met de tijd mee!
Alleen jammer dat ze al een zoontje heeft. Vergeet je deo niet hè!
Ga je haar je nieuwe truuk laten zien? Ik geef de hond wel wat te vreten zo.
Neehee, dat vergeet ik heus niet!
Dat doe ik zodra ik terug ben van de kapper. Maar eerst moet ik nog eventjes naar de dokter.
Had jij trouwens dat probleempje al opgelost?
Ok dan! Tot straks!
(thnx LMN voor de OD)...
~ Bekeken: 65 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

