Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Ces't le ton qui fait la music ~ Rue Rapide
- possibly one of the most irritating things ever! just bloody laugh for fuck's sake! (lol)
- I cant, you cant, he cants, we are canting
- Recht in eigen hand. Zo moet het zijn. Want pepampellen van criminaliteit moet stoppen.
- Het werd hochzeit dat die twee gingen trouwen!
- Ik ben alleen dronken op dagen met een d!!
- Ik had me nog zó voorgenomen om niet verliefd te worden op een wijf in een groene trui... Zie ik daar die giecheltrut en 't is zo ver
- Bonjour , moi c’est Solange je suis divorcé je suis à la recherche d’une relation sérieuse, basé sur la confiance
- I have just spent over an hour reading the messages on this board, I find them facinating!
- Coffee doesn 't ask silly questions , coffee understands
- En stel, àls ik nu ook gelovig word, word ik dan ook zo onverdraagzaam, egocentrisch, bemoeiziek, hautain en kortzichtig?
- Hij duwt met links onbegrijpelijk over. Tsja da hedde met Vanaken eh
- mooi zicht he vanuit de keuken van ons nieuw appartement
- Moest het iemand interesseren: de pizzadozen van Bruno's zijn exact even groot als verpakkingen om LP's en Maxi's in te verzenden. Of de pizza's ook afspeelbaar zijn op platendraaiers lijkt onwaarschijk.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Goedemorgen!
Silla, 2004-04-19
Lekker geslapen? Dan wil je vast een kopje koffie!
Ja, ochtendgymnastiek is funest! Heb je haast?
Ow, je gaat naar je vriendin, best een lekker ding, ze gaat ook goed met de tijd mee!
Alleen jammer dat ze al een zoontje heeft. Vergeet je deo niet hè!
Ga je haar je nieuwe truuk laten zien? Ik geef de hond wel wat te vreten zo.
Neehee, dat vergeet ik heus niet!
Dat doe ik zodra ik terug ben van de kapper. Maar eerst moet ik nog eventjes naar de dokter.
Had jij trouwens dat probleempje al opgelost?
Ok dan! Tot straks!
(thnx LMN voor de OD)...
Lekker geslapen? Dan wil je vast een kopje koffie!
Ja, ochtendgymnastiek is funest! Heb je haast?
Ow, je gaat naar je vriendin, best een lekker ding, ze gaat ook goed met de tijd mee!
Alleen jammer dat ze al een zoontje heeft. Vergeet je deo niet hè!
Ga je haar je nieuwe truuk laten zien? Ik geef de hond wel wat te vreten zo.
Neehee, dat vergeet ik heus niet!
Dat doe ik zodra ik terug ben van de kapper. Maar eerst moet ik nog eventjes naar de dokter.
Had jij trouwens dat probleempje al opgelost?
Ok dan! Tot straks!
(thnx LMN voor de OD)...
~ Bekeken: 66 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

