Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- ik kan zó luid roepen, dat zelfs een echo niet meer durft te antwoorden
- Wie heeft er nog ergens een heks staan die je niet meer wilt ik ben er heel blij mee (geen oma's of zo)
- Het Random Kwootje-gevoel
- ik ɓen hem ook niet tegen gekomen
- knokwarst
- de bange fotograaf werd gegijselsd door de webmaffia
- of het tongzoenen nogzaltoenemen weten we nie
- Schijtbakkenvoetbal noemen ze dat in Vernederland maar Kompany voelt magie in de lucht hahahaha
- Sydney kende enkele zware overstromingen afgelopen jaar, maar verder zijn haar voorspellingen toch niet helemaal zijn uitgekomen
- kanibalen geven de voorkeur aan mensen zonder ruggengraat
- gegbedifngijthoigjs Sonck! Watte? Sonck!!!
- beter in het rood staan dan schulden hebben
- dorst hebben om een kameel jaloers te maken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Antwerp Is Burning
Eluterius, 2004-04-17
Op zaterdag 1 mei 2004 vindt in het Antwerpse Sportpaleis de indoor editie van Antwerp Is Burning plaats.
Met o.a.: Armin Van Buuren,Richie Hawtin en Sven Väth.
De website (met Wallpapers !) ziet er in ieder geval goed uit !...
Op zaterdag 1 mei 2004 vindt in het Antwerpse Sportpaleis de indoor editie van Antwerp Is Burning plaats.
Met o.a.: Armin Van Buuren,Richie Hawtin en Sven Väth.
De website (met Wallpapers !) ziet er in ieder geval goed uit !...
~ Bekeken: 61 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

