Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- I Was Perceiving Myself As Good As A Man Or Equal To A Man And As Powerful And I Wanted To Look Ambiguous Because I Thought That Was A Very Interesting Statement To Make Through The Media And It Certainly Did Cause Quite A Few Ripples And Interest And Shock Waves ~ Annie Lennox
- ze kunnen beter lullen over je fiets dan ...
- ’t Was een catastrofe, de eerste match van Club Brugge in 2019. Blauw-zwart kreeg geen voet aan de grond tegen een uitgekookt Charleroi (0-1) en ziet leider Genk verder uitlopen
- Kan ik hier éééven overgeven!?
- STRONTLASTING
- Bob threw up in his shoe!
- profession cepheus clue blomquist audition downhill cunard shone texture transformation crocodilian trace bennington shameful greenhouse (Elut. 2010)
- Heddy Stumblebreast, een vrouw met een Britse achtergrond (op haar pc) heeft haar naam weer alle eer aangedaan. En nee het is niét wat je denkt.
- moeten, moeten, ik moet helemaal niks!
- 't es ier ni itoalie, 't es ier Ledeberg! Gao keer weg onnozl trien!
- Aw, this was a very nice post. In thought I want to put in writing like this moreover taking time and actual effort to make an excellent article but what can I say I procrastinate alot and not at all
- "What the fluff ?!" 😱
- computers worden steeds sneller, waarom maken ze niet meteen een snelle computer
- Ik neem dagelijks mijn eerste ochtendscheet op met mijn gsm en stel die dan in als beltoon
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Vinkenslag
Anthony, 2004-04-15
Gisteren hebben de kampbewoners van woonwagenkamp Vinkenslag hier in Maastricht, het kruispunt bij de Geusselt geblokkeerd met autobanden en huisvuil, waardoor er lange files ontstonden. Dat zal niemand ontgaan zijn.
Maar hierdoor is er ook de nodige schade geleden. Zoals in het AZM. Doktoren en zelfs de patienten zelf, stonden in de file waardoor ze te laat of zelfs helemaal niet op hun afspraak kwamen.
En vandaag zijn er al van 6u15 zoiets vanochtend helikopters aan het rondvliegen hier. Hoppa! Weer een inval. Arresteren die handel!
Ze zitten te mekkeren over hun rechten, maar hun plichten vergeten ze maar even voor het gemak. En kennelijk zint het ze niet dat Maastricht nou een burgemeester heeft, die wél zijn mond open durft te trekken en deze mensen aanpakt!
Ze zijn het er niet mee eens dat ze belasting moeten gaan betalen, omdat ze dat voorheen ook niet hoefden. Wat is dat dan voor flauwe zeik?!? Als ze opeens besluiten om de betekenis van verkeerslichten te wijzigen, waardoor je bij rood door mag rijden, en bij groen moet stoppen, dan heb je je daar maar aan te houden. Ook al was dat eerst niet zo.
Die mensen moeten ze gewoon afstraffen. Geen belasting betalen terwijl je dat wel zou moeten is mijns inziens belastingontduiking, en dat is strafbaar, dus vastzetten!
Boetes voelen ze niet, want die hebben geld zat door de diverse illegale activiteiten die zich afspelen op en rond het kamp, zoals gestolen auto's omkatten en de diverse wietplantages en andere sinistere bezigheden.
Celstraf! Dat voelen ze tenminste!
Ze willen als gelijke mensen behandeld worden? Dat ze zich dan eerst maar eens zoals andere mensen gedragen.
[edit:]
De reactie van burgemeester Leers van gisteren.
...
Gisteren hebben de kampbewoners van woonwagenkamp Vinkenslag hier in Maastricht, het kruispunt bij de Geusselt geblokkeerd met autobanden en huisvuil, waardoor er lange files ontstonden. Dat zal niemand ontgaan zijn.
Maar hierdoor is er ook de nodige schade geleden. Zoals in het AZM. Doktoren en zelfs de patienten zelf, stonden in de file waardoor ze te laat of zelfs helemaal niet op hun afspraak kwamen.
En vandaag zijn er al van 6u15 zoiets vanochtend helikopters aan het rondvliegen hier. Hoppa! Weer een inval. Arresteren die handel!
Ze zitten te mekkeren over hun rechten, maar hun plichten vergeten ze maar even voor het gemak. En kennelijk zint het ze niet dat Maastricht nou een burgemeester heeft, die wél zijn mond open durft te trekken en deze mensen aanpakt!
Ze zijn het er niet mee eens dat ze belasting moeten gaan betalen, omdat ze dat voorheen ook niet hoefden. Wat is dat dan voor flauwe zeik?!? Als ze opeens besluiten om de betekenis van verkeerslichten te wijzigen, waardoor je bij rood door mag rijden, en bij groen moet stoppen, dan heb je je daar maar aan te houden. Ook al was dat eerst niet zo.
Die mensen moeten ze gewoon afstraffen. Geen belasting betalen terwijl je dat wel zou moeten is mijns inziens belastingontduiking, en dat is strafbaar, dus vastzetten!
Boetes voelen ze niet, want die hebben geld zat door de diverse illegale activiteiten die zich afspelen op en rond het kamp, zoals gestolen auto's omkatten en de diverse wietplantages en andere sinistere bezigheden.
Celstraf! Dat voelen ze tenminste!
Ze willen als gelijke mensen behandeld worden? Dat ze zich dan eerst maar eens zoals andere mensen gedragen.
[edit:]
De reactie van burgemeester Leers van gisteren.
...
~ Bekeken: 65 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

