Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Drugs Are A Waste Of Time They Destroy Your Memory And Your Self- Respect And Everything That Goes Along With With Your Self Esteem ~ Kurt Cobain
- als het kalf verdronken is zal het nooit een koe worden
- Soms lees ik willekeurig op internet een sterk citaat, en dan denk ik: dit zou een mooi Kwootje zijn voor dwarsbalk.be - blijkt dan dat ik al op dwarsbalk.be zit te kijken!
- Conserve energy: stay seated!
- Een kameel is een dromedaris die zich een bult heeft verschrokken
- Geklaag, insinuaties en complotgedachten op facebook, ik word daar zo moé van!
- NDEEISGIHGBNOCREHNOTOEDRI!
- Het loopt wat Stroefkens bij Anderlecht
- Afslanktips: daar ben je vet mee.
- These people must have interviewed too many stupid people that doesn't fit the position and they are now desperate.
- Wat ne kak om een pakket naar de vs terug te sturen onder garantie...
- Religie: onderdanig zijn aan idiote wetten die je jezelf oplegt, schrik hebben voor iets wat je jezelf wijsmaakt en jezelf superieur voelen tegenover andersdenkenden
- Toen wist de horlogemaker wel hoe laat het was!
- Hoe richt ik een BVBA op? Hoe licht ik een BVBA op?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
GP van Bahrein
Anthony, 2004-04-04
Straks is het eindelijk zover. Dan zal de eerste GP op het gloednieuwe circuit in Bahrein verreden worden.
De uitslagen van de qualificatie vind je hier.
Weer 2 van die lelijke rode strontbakken op pole en 2nd, maar gelukkig worden die meteen opgevolgd door die prachtige wit/blauwe bolides!
Volgens mij word het een verrassende race, omdat het voor ALLE coureurs een nieuw parcours is, dus niemand heeft ook maar enig voordeel. En het zand natuurlijk, wat waarschijnlijk voor de nodige schuifpartijen zal zorgen.
Ik zit straks dus de hele middag aan de buis gekluisterd.
Wat er ook gebeurt, het wordt zowieso een leukere race dan de eerste, want daarbij viel ik bijna in slaap, zo saai was dat. ...
Straks is het eindelijk zover. Dan zal de eerste GP op het gloednieuwe circuit in Bahrein verreden worden.
De uitslagen van de qualificatie vind je hier.
Weer 2 van die lelijke rode strontbakken op pole en 2nd, maar gelukkig worden die meteen opgevolgd door die prachtige wit/blauwe bolides!
Volgens mij word het een verrassende race, omdat het voor ALLE coureurs een nieuw parcours is, dus niemand heeft ook maar enig voordeel. En het zand natuurlijk, wat waarschijnlijk voor de nodige schuifpartijen zal zorgen.
Ik zit straks dus de hele middag aan de buis gekluisterd.
Wat er ook gebeurt, het wordt zowieso een leukere race dan de eerste, want daarbij viel ik bijna in slaap, zo saai was dat. ...
~ Bekeken: 61 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts


