Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- We don't like their sound, and guitar music is on the way out ~ Decca Recording Company rejecting the Beatles, 1962...
- "ik maak gewoon filmpjes die nergens op slaan of over Ajax" ... Dat is toch hetzelfde?
- Asking for a friend: does anyone know who played the main role in Forrest Gump? T hanks in advance
- als ik jaw sie jij krijche fan mij een klap in je chesicht mak heel jaw chesich kapoet
- Bepaalde mensen en wolken kunt ge met elkaar vergelijken, op ne keer trekken ze weg en wordt het toch nog een stralende dag
- hoge glazen vangen veel bier
- MrDampfkessel
- toch nog altijd beter drinken om te vergeten, dan vergeten om te drinken
- schijten als een olifant met diarree
- als de sneeuw komt tot aan je kruis, blijf dan maar lekker thuis
- FUCK ALLES GROTMILJAAR!!!!
- wie zijn mond brandt moet op de blaren kauwen
- Deze webstek biedt voor elk wat wils, maar niet voor jou.
- De wereld zit niet vol idioten. Ze zitten enkel strategisch zó verdeeld, dat je er elke dag wel eentje tegenkomt.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Het is ook nooit goed!
Brigitte, 2004-03-27
Kom je te laat op je werk, dan geef je een slecht voorbeeld.
Kom je te vroeg, dan ben je een rondneuzer, of blij thuis weg te zijn.
Blijf je overwerken, dan ben je een uitslover.
Ga je op tijd weg, dan heb je geen hart voor de zaak.
Pleeg je overleg, dan durf je zelf niet te beslissen.
Doe je het niet, dan ben je eigenwijs.
Neem je iemand apart, dan schep je onderonsjes.
Doe je het niet, dan ben je onpersoonlijk.
Ben je aardig, dan wil je de getapte man uithangen.
Houd je afstand, dan heb je verbeelding.
Kom je met nieuwe ideeen, dan ben je een nieuwlichter.
Maar als je ze niet hebt, dan gaat er niets van je uit.
Laat je anderen iets voor je doen, ben je een afschuiver.
Pak je het zelf aan, dan ben je eigengereid.
Hou je je stipt aan de voorschriften, dan ben je lastig.
Als je het niet doet, ben je een slappeling.
Heb je succes, dan heb je geluk gehad.
Loopt het mis, dan weet iedereen het je te vertellen.
Als je er niet meer bent,
Dan was je een geweldige kerel!!! ...
Kom je te laat op je werk, dan geef je een slecht voorbeeld.
Kom je te vroeg, dan ben je een rondneuzer, of blij thuis weg te zijn.
Blijf je overwerken, dan ben je een uitslover.
Ga je op tijd weg, dan heb je geen hart voor de zaak.
Pleeg je overleg, dan durf je zelf niet te beslissen.
Doe je het niet, dan ben je eigenwijs.
Neem je iemand apart, dan schep je onderonsjes.
Doe je het niet, dan ben je onpersoonlijk.
Ben je aardig, dan wil je de getapte man uithangen.
Houd je afstand, dan heb je verbeelding.
Kom je met nieuwe ideeen, dan ben je een nieuwlichter.
Maar als je ze niet hebt, dan gaat er niets van je uit.
Laat je anderen iets voor je doen, ben je een afschuiver.
Pak je het zelf aan, dan ben je eigengereid.
Hou je je stipt aan de voorschriften, dan ben je lastig.
Als je het niet doet, ben je een slappeling.
Heb je succes, dan heb je geluk gehad.
Loopt het mis, dan weet iedereen het je te vertellen.
Als je er niet meer bent,
Dan was je een geweldige kerel!!! ...
~ Bekeken: 59 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

