Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- nu breek ik mijn klompvoet
- Do you want to make a thousand dollars today? And then a thousand dollars a day? Every day? Nay.
- en als ik dan niet weet wat zeggen, laat ik een boer en doe ik alsof ik moet kotsen
- (°\=/°)
- Waarom zijn de nudisten weer benadeeld?
- K R I B B E L E - K R A S
- Bediende de schaakleraar de schakelaar?
- Zo van die "goeie grappen" zoals tijdens het koken het onderste stukje van een porei afsnijden, dit tegen je kin houden en mekkeren als een geit
- One of the inmates imitates his mate
- bescheidenheid siert de pens
- vadaag komen ze de paal brengen!
- You have a very fascinating profile and you look generous as well and would love to be your friend can you please add me as a friend?
- Ist das die 28? Is dit een nul?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
IK BEN MOE!
Brigitte, 2004-03-27
Een aantal jaren dacht ik, dat het kwam door te weinig slaap en te veel werkdruk,
Maar nu heb ik de echte reden gevonden.
Ik ben moe, omdat ik overwerkt ben!
De bevolking in ons land bestaat uit 15 miljoen mensen.
6,5 miljoen daarvan zijn met pensioen.
Blijven er dus 8,5 miljoen mensen over, om het werk te doen.
5 Miljoen daarvan gaan naar school.
Nog 3.5 miljoen over, om te werken.
1,8 miljoen worden betaald door de overheid.
Het werk kan nu nog maar worden verdeeld over 1,7 miljoen mensen.
1,3 miljoen dient bij het nederlandse leger.
We kunnen nu dus met nog maar 0,4 miljoen mensen werken.
Er vanuit gaand, dat er gemiddeld 250.000 mensen in de ziekenhuizen e.d. zijn,
blijven er 150.000 mensen over....
Nu, er zitten 149.998 mensen in de penitentiare instellingen, wat dus nog maar twee mensen overlaat, om al het werk te doen, JIJ en IK !!
En jij zit achter je computer grappen te lezen.......!!!!!!!!!! ...
Een aantal jaren dacht ik, dat het kwam door te weinig slaap en te veel werkdruk,
Maar nu heb ik de echte reden gevonden.
Ik ben moe, omdat ik overwerkt ben!
De bevolking in ons land bestaat uit 15 miljoen mensen.
6,5 miljoen daarvan zijn met pensioen.
Blijven er dus 8,5 miljoen mensen over, om het werk te doen.
5 Miljoen daarvan gaan naar school.
Nog 3.5 miljoen over, om te werken.
1,8 miljoen worden betaald door de overheid.
Het werk kan nu nog maar worden verdeeld over 1,7 miljoen mensen.
1,3 miljoen dient bij het nederlandse leger.
We kunnen nu dus met nog maar 0,4 miljoen mensen werken.
Er vanuit gaand, dat er gemiddeld 250.000 mensen in de ziekenhuizen e.d. zijn,
blijven er 150.000 mensen over....
Nu, er zitten 149.998 mensen in de penitentiare instellingen, wat dus nog maar twee mensen overlaat, om al het werk te doen, JIJ en IK !!
En jij zit achter je computer grappen te lezen.......!!!!!!!!!! ...
~ Bekeken: 53 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

