Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- She Brought Colors To My Life ~ George Strait
- oost west , dorst gelest
- Denk aan het milieu. Ruk je op deze mail niet onnodig af.
- Mooi voorstel, allemaal goed en wel, maar eigenlijk moet ik kakken
- Mor hou toch op enzo weet ge
- Het stambeeld is allessinds omploft
- Real men don't dance... Salsaaaaa
- Ga maar naar bedtje toe this zo stil op facenook .buiten corona gedoe.
- ik kijk je àààààn en lach je uit, so een keer in de zoveel tijd komen dromen uyt
- Hard water kan uw wasmachine kapot maken. Mijn zoontje van 11 kan dat trouwens ook.
- wie buigt voor de ene laat de andere zijn achterwerk zien
- Wireless colostomy bags are the new hype
- De transitie van "hem" naar "haar" vereist enkel nog de gekende, omslachtige operatie.
- onweer is slecht,het begint met flitsen en eindigt met gedonder
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Andersom
Brigitte, 2004-03-27
Het meest oneerlijke aan het leven, is de manier waarop het eindigt.
Ik bedoel, oke, het leven is hard.
Het kost je je leven en wat krijg je ervoor terug?
Juist, je gaat dood!!!
Daarom denk ik, dat het leven eigenlijk andersom zou moeten zijn.
Ongeveer zo...................................
1. Eerst ga je dood!
Ach, dan heb je dat alvast achter de rug.
2. Dan breng je een aantal jaren door in het bejaardentehuis.
Beetje Bingo en kaarten. Je gaat steeds beter zien en horen,
en krijgt je mooie bos haren weer terug!
Zelfs je partner gaat er weer een beetje fatsoenlijk uitzien,
wat weer gevolgen heeft m.b.t. andere (sexuele) gevoelens, waarvan je niet wist, dat ze er waren.....
Er wordt goed voor je gezorgd, totdat je er op je 65 jaar wordt uitgegooid, omdat je te jong bent.
3.Vervolgens krijg je van je baas een gouden horloge plus bonus en begin je te werken.
Je begint rustig aan met veel vrije dagen en naarmate dat je er langer werkt, wordt je alleen
maar minder gestrest.
Je sexuele gevoelens gaan nog meer opspelen, nu het lichaam van je levenspartner steeds
goddelijkere vormen begint aan te nemen.
4. Na een jaartje of 40 te hebben gewerkt, ben je jong genoeg om je pensioen te gaan vieren.
Aan school hoef je nog niet te denken.
Je gaat elk weekend feesten, probeert alcohol en drugs uit, want over 25 jaar is het toch afgelopen!
Je neemt lekkere vakanties naar Spanje en gaat iedere winter (apres) skieen, want je hebt
40 jaar een goede baan gehad, en dus geld zat!!!
5. Nu ben je klaar om je studententijd in te gaan.
Je gaat je verder bekend maken met de alcoholische drankjes en ander geestveruimend spul.
Leren en huiswerk maken?
Joh, das niet nodig. Je hoeft straks toch niet meer te gaan werken!
6. Op je twaalfde ga je naar de basisschool.
Je hebt geen enkele verantwoordelijkheid en je kan zoveel spelen als je wilt!
7. Dan wordt je Baby, en kruip je lekker een vrouw in.
Je brengt je laatste negen maanden heerlijk zwevend door.
8. Je eindigd als een Spetterend Orgasme !!!!!!!!!
Dat zou toch geweldig zijn of niet soms?!?
...
Het meest oneerlijke aan het leven, is de manier waarop het eindigt.
Ik bedoel, oke, het leven is hard.
Het kost je je leven en wat krijg je ervoor terug?
Juist, je gaat dood!!!
Daarom denk ik, dat het leven eigenlijk andersom zou moeten zijn.
Ongeveer zo...................................
1. Eerst ga je dood!
Ach, dan heb je dat alvast achter de rug.
2. Dan breng je een aantal jaren door in het bejaardentehuis.
Beetje Bingo en kaarten. Je gaat steeds beter zien en horen,
en krijgt je mooie bos haren weer terug!
Zelfs je partner gaat er weer een beetje fatsoenlijk uitzien,
wat weer gevolgen heeft m.b.t. andere (sexuele) gevoelens, waarvan je niet wist, dat ze er waren.....
Er wordt goed voor je gezorgd, totdat je er op je 65 jaar wordt uitgegooid, omdat je te jong bent.
3.Vervolgens krijg je van je baas een gouden horloge plus bonus en begin je te werken.
Je begint rustig aan met veel vrije dagen en naarmate dat je er langer werkt, wordt je alleen
maar minder gestrest.
Je sexuele gevoelens gaan nog meer opspelen, nu het lichaam van je levenspartner steeds
goddelijkere vormen begint aan te nemen.
4. Na een jaartje of 40 te hebben gewerkt, ben je jong genoeg om je pensioen te gaan vieren.
Aan school hoef je nog niet te denken.
Je gaat elk weekend feesten, probeert alcohol en drugs uit, want over 25 jaar is het toch afgelopen!
Je neemt lekkere vakanties naar Spanje en gaat iedere winter (apres) skieen, want je hebt
40 jaar een goede baan gehad, en dus geld zat!!!
5. Nu ben je klaar om je studententijd in te gaan.
Je gaat je verder bekend maken met de alcoholische drankjes en ander geestveruimend spul.
Leren en huiswerk maken?
Joh, das niet nodig. Je hoeft straks toch niet meer te gaan werken!
6. Op je twaalfde ga je naar de basisschool.
Je hebt geen enkele verantwoordelijkheid en je kan zoveel spelen als je wilt!
7. Dan wordt je Baby, en kruip je lekker een vrouw in.
Je brengt je laatste negen maanden heerlijk zwevend door.
8. Je eindigd als een Spetterend Orgasme !!!!!!!!!
Dat zou toch geweldig zijn of niet soms?!?
...
~ Bekeken: 56 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

